Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر مبارزان ؛ کتابی تحلیلی و گذرا بر مبارزات هوشمندانه حضرت ‌زهرا(س)، بر گرفته از دروس تطبیقی حجت الاسلام مهدی طائب توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از انتشارات شهید کاظمی، هر پژوهشگر و متفکر بصیری با مطالعه در تاریخ صدراسلام پی‌ خواهد برد که جریان انحرافات آن برهه در آنچه به ظاهر رخ داده خلاصه نمی‌شود، بلکه یک شبکه نفوذ سری به صورت حرفه‌ای و کاملا نامحسوس با سوء استفاده از بی‌بصیرتی آحاد جامعه اسلامی و دنیا‌طلبی برخی از صحابه، جامعه نو پای اسلامی را از مسیری که حضرت رسول صلی الله علیه و آله تعیین فرموده بود، منحرف ساخته و با پایه گذاری بدعتی کور، خلافت را – که امری آسمانی و در ید خداوند متعال است- به امری زمینی و در ید مردم تبدیل نمود و از همین رهگذر شکافی تاریخی در امت واحده اسلام ایجاد شد که آثار شوم آن کماکان پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس باید تاریخ به گونه دیگری ورق زده و روشن شود، کدام جریان مرموز از تشکیل تمدن اسلامی و پیشرفت آن، بیشترین هراس را داشته است؟ کدام شبکه فساد، گسترش و قدرتگیری حکومت اصلاحگر نبوی را خطری جدی برای اغراض و اهداف شوم خود می‌دانسته؟ به قدرت رسیدن علی بن ابیطالب علیه السلام – که در واقع پیروزی او، مقدمات گسترش عدالتی فراگیر در تمام پهنه جهان را در پی می‌داشت – منافع کدام جریان را به خطر می‌انداخته که با تمام توان از به حکومت رسیدن او جلوگیری کردند؟


پاسخ به این سوالات را می‌توان در کتاب منحصر به فرد "مادر بازاران" دریافت.


در برشی از این کتاب می‌خوانیم:
و اینگونه بود که با رشادت‌ها و مجاهدت‌های یگانه بانوی اسلام، محور امامت و ولایت، توانست عزتمندانه و بدون اینکه بیعت ظالمانه جریان نفوذ بر گردنش بیاید استمرار پیدا کند...
جریان نفوذ قصد داشت علی‌(علیه السلام) را یا ترور فیزیکی کند یا ترور شخصیتی. زهرای مرضیه‌(سلام الله علی) با جانفشانی و فدا کردن جان خود، جریان نفوذ را در هر دو زمینه ناکام گذاشت...


"مادر مبارزان"؛ کتابی تحلیلی و گذرا بر مبارزات هوشمندانه حضرت ‌زهرا(س)، بر گرفته از  دروس تطبیقی حجت الاسلام مهدی طائب می‌باشد که به کوشش حامد دلاوری در قطع رقعی و 112صفحه به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است.


علاقمندان جهت تهیه و سفارش این کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی به نشانی  nashreshahidkazemi.ir و  یا  سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه نمایند.
 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتشارات شهید کاظمی کتاب انتشارات شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟