Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:08:54 GMT

آغاز پویش ملی بانوی مهربانی در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۷۶۶

آغاز پویش ملی بانوی مهربانی در کردستان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،لیلا آژیر مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: طرح پویش ملی بانوی مهربانی با همکاری معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان و سازمان مردم نهاد "خانه ساریژ نیشتمان" به عنوان مجری استانی طرح در کردستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این طرح در تمام شهرستان‌های استان و با کمک مشاوران زنان و خانواده فرامانداری‌ها و یک سازمان مردم نهاد محلی، با نظارت دفترامور بانوان و همکاری مجری طرح پیش می‌رود.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کردستان اضافه کرد: در قالب این طرح هدایایی شامل کتاب، اسباب‌بازی و وجوه نقد از سوی افراد و خانواده‌های خیر برای خرید این اقلام برای کودکان مناطق محروم جمع‌آوری می‌شود.

او یکی از اهداف این طرح را پرورش حس مسوولیت‌، نوعدوستی، دلسوزی و همدلی در کودکان اعلام کرد و گفت: در این طرح خانواده‌ها می‌توانند کودکان خود را تشویق کنند که کتاب‌ها و وسایل بازی خود را لازم ندارند به همسن و سالان نیازمندشان تقدیم کنند و از این طریق نوعدوستی و درک متقابل از نیازهای سایرین را در آنان پرورش دهند.

آژیر افزود: خانواده‌های زیادی هستند که در منازل خود با انباشت اسباب‌بازی‌ها و کتاب‌های بلااستفاده مواجه‌‎اند و در این ایام پایانی سال که مشغول خانه‌تکانی هستند می‌توانند با استفاده از این طرح وسایل اضافی و در حد نو خود را به دست کودکان نیازمند برسانند.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه پویش ملی بانوی مهربانی هم‌اکنون در تمام شهرهای استان در حال اجرا است و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است، ابراز امیدواری کرد، استان کردستان در اجرای یان طرح یکی از استان‌های موفق کشور باشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پویش بانوی مهربانی اسباب بازی کودکان خانواده استانداری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با پنجشنبه (۶ اردیبهشت) محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیران استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میک نند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف شده است.

دیگر خبرها

  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • حساسیت فصلی کودکان
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند