Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان روز یکشنبه در آیین افتتاح نمادین یکی از این واحدهای مسکونی در روستای پیرخوشاب از توابع بخش جازموریان، تهیه مسکن برای نیازمندان را امری مهم و یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد دانست و گفت: ساخت مسکن برای مددجویان نقش مهمی در توانمندی آن‌ها دارد که امیدواریم با مشارکت خوب خیران بتوانیم قدم‌های مثبتی در راستای رفع مشکل مسکن مددجویان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یحیی صادقی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان احداث ‌شده‌اند افزود: متراژ هرکدام از این واحدهای مسکونی ۵۰ مترمربع است.
وی خاطرنشان کرد: با مشارکت خوب خیران و گروه‌های مختلف ازجمله بنیاد خیریه علوی کار ساخت مسجد و مدرسه برای اهالی روستای پیر خوشاب آغاز شده و این اقدامات موجب ایجاد آرامش و امید به زندگی در بین اهالی این روستا شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در پایان از همکاری خوب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با این نهاد در راستای ساخت مسکن برای اهالی بخش جازموریان تقدیر و تشکر کرد.
اهالی پیر خوشاب در گذشته در منطقه‌ای محروم، سخت گذر و فاقد امکانات اولیه در ۱۰۰ کیلومتری بخش جازموریان ساکن بودند که با پیگیری‌های کمیته امداد محل اسکان این اهالی جابجا و در منطقه زهکلوت بخش جازموریان اسکان داده شدند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کمیته امداد امام خمینی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کمیته امداد امام خمینی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کمیته امداد امام خمینی مسکن اخبار کنکور بخش جازموریان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم