Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از جاه‌طلبی شاگردانش برای کسب پیروزی مقابل دورتموند در بازی شب گذشته دو تیم تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌وچهارم بوندس‌لیگای آلمان موفق شدند در دِرکلاسیکر و در دیداری خانگی باخت  بر صفر مقابل بوروسیا دورتموند را با برتری 4 بر 2 عوض کنند و به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بازگردند، پس از این بازی گفت: من به نکات مثبت این بازی نگاه می‌کنم و اینکه چطور به بازی بازگشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اینکه دو گل زودهنگام از دورتموند دریافت کردیم، خودمان را بالا کشیدیم و نسبت به آنها بازی فیزیکی‌تری را ارائه دادیم. پس از آن بود که تیم دوباره اعتماد به نفس خود را پیدا کرد. در ادامه تیم کیفیت خود را باور کرد. با به ثمر رساندن گل تساوی هم آرامش به جمع ما بازگشت و بر بازی تسلط پیدا کردیم.

بایرن مونیخ قرارداد ستاره جوانش را 5 ساله تمدید کرد

فیک در پایان خاطرنشان کرد: روحیه و ذهینت تیم و جاه‌طلبی برای پیروزی در این دیدار چیزی است که باید پس از این بازی روی آن تأکید کنیم. در پایان ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم. بازگشت پرشوری بود و باید از تیمم بابت ارائه چنین عملکردی تمجید ویژه‌ای کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هانسی فلیک بوندس لیگا دورتموند بایرن مونیخ هانسی فلیک بوندس لیگا دورتموند بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۲-۰ برسد. ستاره نروژی خط حمله سیتیزن‌ها پس از مصدومیت کوتاه به ترکیب تیمش بازگشت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حالا منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال فقط یک امتیاز کمتر دارد و در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی قرار گرفته است. آنها در دیدار بعدی روز شنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت پس از پایان بازی در مورد حس و حالش بعد از بازگشت به ترکیب، پیروزی امشب و برنامه‌های سیتی برای بازی‌های بعدی صحبت کرد.

او گفت:«یک برد مهم، در حال حاضر این مهمترین چیز است. مهم نیست چگونه این کار را انجام دهیم، مهم برنده شدن و گرفتن سه امتیاز است، و بله، بازگشت به ترکیب خوب است و حس خوبی دارد.»

او درباره عملکرد سیتی در این بازی گفت:«ما می‌دانیم که آنها در کجای جدول هستند، بنابراین می‌دانستیم که بازی امروز یک جنگ خواهد بود. زمین خوبی برای بازی نبود اما ما نمی‌توانیم در مورد این چیزها شکایت کنیم.»

او سوس درباره برنامه سیتی تا بازی با ولوز گفت:«از همین امشب به بازی بعدی فکر می‌کنیم. سه امتیاز را گرفتیم، دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت