Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@15:45:25 GMT

با بخش خصوصی برای ساخت زمین پدل وارد مذاکره شده‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۵۵۲۱

با بخش خصوصی برای ساخت زمین پدل وارد مذاکره شده‌ایم

رئیس هیئت اسکواش استان خبر از تاسیس نخستین زمین پدل در اصفهان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پدل یکی از جدیدترین ورزش‌های راکتی است که هر چند مدتی زیر نظر فدراسیون اسکواش فعالیت خود را آغاز کرده، اما هنوز سالن‌های مخصوص به آن در بسیاری از نقاط مختلف کشور وجود ندارد. پدل ورزشی ترکیبی میان تنیس و اسکواش است و به کورت اختصاصی خود نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفهان نیز هنوز زمینی برای این رشته تازه تأسیس ندارد و بسیاری از علاقه‌مندان به این رشته نمی‌توانند تمرین‌هایشان را استارت بزنند. با این حال هم‌اکنون نخستین کارگاه آموزش عمومی پدل در استان اصفهان در حال برگزاری است و رئیس هیئت اسکواش نوید از تأسیس زمین اختصاصی پدل در اصفهان داد.

در همین خصوص بهزاد نوید نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساخت زمین پدل جز برنامه‌های هیئت اسکواش است و هیئت به همراه انجمن پدل استان با بخش خصوصی وارد مذاکره شدیم تا به زودی زمین پدل در استان اصفهان راه اندازی شود.

رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان در خصوص نخستین کارگاه آموزش عمومی پدل در استان، خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها از استقبال خوبی برخوردار شد و حدود ۳۰ نفر شرکت کننده خانم و آقا در این دوره حضور داشتند. کلاس‌ها بسیار مرتب، منظم و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و نظارت افسران هیئت پزشکی ورزشی برگزار شد.

وی افزود: تشکر ویژه‌ای از فدراسیون دارم که کارگاه عمومی آموزش پدل را به شکلی فوری در اختیار استان اصفهان قرار دادند.

کد خبر 479654

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هیأت اسکواش استان اصفهان فدراسیون اسکواش ورزش پدل رییس فدراسیون اسکواش فدراسیون جهانی پدل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان هیئت اسکواش زمین پدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

در دقایقی که ذخیره‌های دو تیم مشغول گرم کردن بودند، یکی از تماشاگران پرسپولیسی که لباس قرمز این تیم را برتن داشت، وارد زمین شد و به سمت وحید امیری بازیکن نیمکت نشین سرخپوشان رفت.

در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او ظبه بیرون از چمن انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا به اراضی اشغالی می‌رود