Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@08:11:17 GMT

تعویض شبکه آب شرب روستای دستگرد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۵۸۶۱

تعویض شبکه آب شرب روستای دستگرد آغاز شد

فردین چهرازی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای تکمیل عملیات اجرایی تامین آب آشامیدنی مجتمع سیبک در بخش بلداجی از توابع شهرستان بروجن پروژه تعویض شبکه آب شرب روستای دستگرد پس از انجام مراحل قانونی آغاز شد.

مدیر اداره آب و فاضلاب ناحیه بلداجی افزود: اجرای شبکه داخلی روستای دستگرد به طول بیش از 2 هزار متر با لوله‌های پلی اتیلن سایز 75 و 63 میلی‌متری و نصب بیش از هفتاد فقره انشعاب از جمله عملیات اجرایی این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جهت اجرای بهتر و سریعتر این پروژه می‌طلبد ضمن تعامل بیشتر با پیمانکار پروژه اهالی این روستا هر چه سریعتر با مراجعه به اداره آب و فاضلاب ناحیه بلداجی و ارائه مدارک لازم نسبت به خرید انشعاب آب اقدام نمایند.

چهرازی گفت: از آنجایی که بر اساس سیاست‌های ابلاغی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تامین آب روستاها در قالب مجتمع‌های روستایی انجام می‌گیرد این روستا نیز از مجتمع سیبک توسط ایستگاه پمپاژ بین راهی تامین آب می‌گردد.

مدیر اداره آب و فاضلاب ناحیه بلداجی برآورد مالی این پروژه را در قرارداد با پیمانکاری که شروع بکار نموده حدود چهار میلیارد ریال اعلام کرد.

لازم به ذکر است مجتمع  6 روستایی سیبک روستاهای دستگرد جدید، سیبک، سیف آباد، دستگرد قدیم، متویی و احمد آباد در دهستان چغاخور واقع در بخش بلداجی از توابع شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری با جمعیت 4 هزار و 700  نفر تامین آب می‌نماید.

انتهای پیام/68036

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری آب و فاضلاب تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده اظهار داشت: وجود انشعابات غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی علاوه بر پایمال کردن حقوق مشترکان مجاز و قانونی شرکت آب و فاضلاب، خدمات مطلوب به مردم را با مشکل مواجه کرده و هزینه‌های زیادی برای شرکت به بار می‌آورد وی افزود: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب همواره در حال پایش و شناسایی انشعابات غیرمجاز هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، براساس قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی