Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بخش جدید کشکسرای بنا به پیشنهاد وزارت کشور و تصویب‌نامه هیأت دولت به تاریخ 1399/10/13 و به استناد ماده ۱۳ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری ایجاد شده است.

این بخش از ترکیب دهستان‌های یالقوزآغاج و کشکسرای و شهر کشکسرای به عنوان مرکز بخش ایجاد شده و سومین بخش شهرستان مرند به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مراسم افتتاح بخشداری کشکسرای، حسین غفاری با حکم استاندار آذربایجان شرقی به عنوان نخستین بخشدار این بخش معرفی شد.

انتهای پیام/60005

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرستان مرند تبریز کشکسرای بخشدار استاندار آذربایجان شرقی مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش