Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:25:22 GMT

منشا بوی بد در بستانو عسلویه چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۶۰۸۶

ایسنا/بوشهر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: علت ایجاد بوی نامطبوع در بستانو ذخیره سازی بدون مجوز میعانات گازی برای استفاده به عنوان سوخت است.

به گزارش ایسنا، محیط زیست علت و منشا بوی بد و الودگی روزهای اخیر در بستانو را ذخیره سازی میعانات گازی توسط یکی از نیروگاه ها اعلام کرده است. فرهاد قلی نژاد در این باره می گوید: علت ایجاد بوی نامطبوع ذخیره سازی میعانات گازی توسط یکی از نیروگاه های منطقه بوده که بدون مجوز زیست محیطی مبادرت به ذخیره سازی میعانات جهت مصرف به عنوان سوخت کرده که این اقدام غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اخطارهای لازم به این نیروگاه داده شده که باید ظرف ۴۸ ساعت میعانات از محل خارج و الودگی بو برطرف شود، در غیر این صورت این موضوع توسط مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: هیچ کدام از صنایع اجازه ندارند محیط زیست را آلوده کرده و بهداشت عمومی شهروندان را تهدید کند. ضمن اینکه هرگونه آلودگی محیط زیست جرم تلقی شده و باید قبل از هرگونه اقدام در صنایع، هماهنگی لازم صورت گرفته و مجوز زیست محیطی صادر گردد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با بیان اینکه دیگر هیچ کوتاهی در عسلویه قابل پذیرش نیست، تصریح کرد: سازمان محیط زیست با قاطعیت و بر اساس قوانین و مقررات از حقوق شهروندان در برخورداری محیط زیست سالم دفاع خواهد کرد و نیروگاه های عامل آلودگی بو در بستانو عسلویه باید سریعا مشکل را برطرف نمایند، در غیر این صورت موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عسلویه ذخیره سازی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد