Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد مستضعفان امسال بیش از ۱۱۰۰ میلیون ریال انواع خدمات حمایتی را در حوزه تقویت مساجد منطقه کوشای بخش احمدی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، مسجد با توجه به جایگاه و نقشی که در هدایت جامعه دارد همواره در طول تاریخ اسلام مورد توجه بوده است و مسجد محل امن و خواستگاه انقلاب اسلامی بوده و انقلاب از مسجد آغاز شد و تداوم آن نیز وابسته به مسجد است و از همین رو نیز توجه به راه اندازی، تجهیز و تقویت این مکان مقدس امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنیاد مستضعفان که یکی از آثار و برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است با توجه به تلاش برای رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم محور در راستای حمایت از برنامه های فرهنگی در استان هرمزگان اقدام به مشارکت در تجهیز مساجد منطقه کوشا بخش احمدی شهرستان حاجی آباد کرده است.

 

44 مسجد منطقه کوشای احمدی درسال جاری از خدمات حمایتی بنیاد مستضعفان برخوردار شدند.

 

فرش، بخاری، کولر، آبسردکن، کتاب های ادعیه، رایانه، ویدئوپرژکتور، پنکه، تخته وایت برد ازجمله تجهیزاتی است که با مشارکت بنیاد مستضعفان در اختیار مساجد منطقه کوشا قرار داده شده است.

 

این اقلام با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۱۰۰ میلیون ریال تهیه شده است.

 

 گفتنی است؛ منطقه کوشای بخش احمدی شهرستان حاجی آباد در شمال هرمزگان قرار دارد و فاصله آن تا بندرعباس، مركز استان بيش از 300 كيلومتر است.

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: منطقه کوشا بخش احمدی تجهیز مساجد بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان مساجد منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران