Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه)  چهار دیدار برگزار می‌شود که در مهمترین بازی‌ها منچستر سیتی به مصاف منچستریونایتد می‌رود و لیورپول میزبان فولام خواهد بود.

لیورپول - فولام

در اولین بازی مهم امروز، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه میزبان تیم فولام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول در حال حاضر از ۲۷ بازی ۴۳ امتیاز کسب کرده و در رتبه هفتم جدول قرار دارد و فولام هم با ۲۳ امتیاز از ۲۷ بازی در رتبه هجدهم جای گرفته است.

لیورپول که لقب مدافع عنوان قهرمانی را یدک می‌کشد، این روز‌ها در وضعیت بحرانی به سر می‌برد. این تیم چند هفته‌ای است که قافیه را باخته و حتی در آنفیلد هم از شکست در امان نبوده است.

لیورپول که  در خوش بینانه‌ترین حالت، کسب  سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هدف قرار داده، به نظر می‌رسد که برای دستیابی به  همین نتیجه هم کار آسانی در پیش ندارد. این تیم در ۵ بازی متوالی در خانه شکست خورده است. اگرچه فولام تیم قدرتمندی محسوب نمی‌شود، اما عملکرد هفته‌های اخیر لیورپول باعث شده تا هواداران این تیم حتی از کسب سه امتیاز این بازی هم مطمئن نباشند، زیرا شاگردان یورگن کلوپ برابر تیم‌های پایین جدولی برنلی و برایتون در خانه طعم شکست را چشیده اند. در واقع این برنلی رده پانزدهمی بود که طلسم شکست ناپذیری لیورپول را در آنفیلد شکست و این تیم پس از آن متحمل چهار شکست خانگی متوالی شد.

فولام هم که اولین تیم منطقه سقوط  به چمپیونشیپ محسوب می‌شود، با کسب پیروزی در این بازی می‌تواند با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم نیوکاسل خود را به رتبه هفدهم برساند و موقتا از جمع سه تیم سقوط کننده خارج شود.

لیورپول در آخرین بازی خود در ورزشگاه آنفیلد برابر چلسی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و فولام هم در آخرین بازی در خانه با همین نتیجه مغلوب تاتنهام شد.

اگر بخواهیم بر اساس سوابق رویارویی ۲ تیم درباره این بازی پیش بینی کنیم باید سه امتیاز این مسابقه را به حساب لیورپول واریز کنیم. این تیم در ۲۳ بازی اخیر خود برابر فولام فقط یک بار شکست خورده و در ۲۲ بازی دیگر ۱۶ پیروزی و ۶ تساوی داشته است.

از طرف دیگر لیورپولی ها  در ۱۱ دیدار از ۱۴ بازی خانگی برابر فولام دروازه خود را بسته نگه داشته و در سه بازی دیگر فقط یک گل دریافت کرده اند.

منچستر سیتی - منچستر یونایتد

در دومین بازی مهم امشب از ساعت ۲۰ منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف تیم منچستریونایتد خواهد رفت.

منچسترسیتی با ۶۵ امتیاز از ۲۷ بازی مقتدرانه بر صدر جدول تکیه زده و منچستریونایتد هم با ۵۱ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه دوم ایستاده است.

این سومین رویارویی ۲ تیم در این فصل است. آن‌ها در هفته دوازدهم لیگ جزیره، در بازی رفت به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی صفر- صفر به پایان رسید و سپس در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه منچسترسیتی با نتیجه ۲ - صفر منچستریونایتد را شکست داد و راهی فینال شد.

دیدار رفت ۲ تیم در لیگ در حالی برگزار شد که در آن مقطع منچسترسیتی در رتبه هشتم و منچستریونایتد در رتبه هفتم قرار داشت، اما امروز شرایط ۲ تیم بسیار متفاوت شده است. حالا سیتیزن‌ها تا کسب عنوان قهرمانی راه چندانی در پیش رو ندارند و به نظر می‌رسد هیچ تیمی نتواند جلودار شاگردان پپ گواردیولا شود، یونایتد‌ها هم در بهترین حالت باید برای حفظ نایب قهرمانی در این فصل  بجنگند.

نکات آماری

منچسترسیتی از ۵ بازی خانگی آخر خود برابر منچستر یونایتد سه شکست، یک تساوی و یک پیروزی داشته است. در بازی امشب منچستریونایتد به دنبال آن است که پس از سال ۲۰۰۰ برای اولین بار در سه بازی پیاپی خارج از خانه در همه رقابت ها، برابر منچسترسیتی به پیروزی برسد. منچستر سیتی در این فصل ۲ بار برابر شیاطین سرخ به میدان رفته که در هر ۲ بار توانست دروازه خود را بسته نگه دارد. منچسترسیتی در ۲۸ بازی در تمام رقابت‌ها شکست نخورده و اگر در این بازی هم شکست نخورد رکورد جدیدی در تاریخ این باشگاه به ثبت خواهد رساند. منچستر سیتی در تمام ۲۱ بازی اخیر خود به پیروزی رسیده و در بین ۵ لیگ بزرگ اروپایی، سومین تیمی است که در تمام رقابت‌ها چنین آماری دارد.

بیشتر بخوانید

عملکرد عجیب منچستریونایتد مقابل ۶ تیم بزرگ لیگ جزیره ناگلزمن در یک قدمی نیمکت منچستریونایتد آمار جالب "هری کین" در زمان هدایت تاتنهام توسط مورینیو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ جزیره منچستر یونایتد منچسترسیتی منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و چلسی در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری پر گل آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و چلسی شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

لئاندرو تروسار در دقیقه چهار، بن وایت در دقایق ۵۲ و ۷۰ و کای هاورتز در دقایق ۵۷ و ۶۵ گل‌های آرسنال را به‌ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی کد خبر 747375

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم