Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:35:06 GMT

حضور چهار ورزشکار مرکزی در اردوی تیم ملی شنای جانبازان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۶۳۸۹

حضور چهار ورزشکار مرکزی در اردوی تیم ملی شنای جانبازان

ابراهیم نصیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شناگران جانباز و معلول استان مرکزی برای اولین بارد ر اردوی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین کشور انتخاب شدند.

وی افزود: نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی شنا در دو رده جوانان و بزرگسالان از چهاردهم تا هجدهم اسفند ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان مرکزی بیان داشت: بر همین اساس چهار ورزشکار استان مرکزی به نام‌های علی یساولی، علیرضا فتاحی، علیرضا کمیجانی و علیرضا بهاری زیر نظر علیرضا ایزدی سرمربی تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

نصیری دامه داد: تیم شنای جانبازان و معلولین استان مرکزی زیر نظر علیرضا کمیجانی مربی جوان و باانگیزه اراکی با تمامی محدودیت های ایام شیوع ویروس کرونا از هیچ گونه فعالیتی دریغ نکرده و این ورزشکاران را با تمرینات منظم هدایت نمودند که در انتخاب ورزشکاران برای نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی شنا از سوی فدراسیون متبوع چهار ورزشکار در مرحله اول و دوم این اردو جواز ورود را کسب کردند.

وی از زحمات این مربی جوان و با استعداد که خود نیز از ورزشکاران خوش آتیه این رشته ورزشی بوده است برای این حضور تقدیر و تشکر کرد و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشکار استان مرکزی تیم ملی جانبازان استان مرکزی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی

مدیر عامل شرکت آبفا استان مرکزی گفت: در سال گذشته ۹ هزارو ۱۷۶ فقره انشعاب آب به متقاضیان شهری و روستایی استان واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی آبفا، حشمت اله عباسی با بیان اینکه با توسعه شهرها و روستاها، واگذاری انشعاب آب افزایش می یابد، اظهارکرد: طی سال گذشته، ۹ هزار و ۱۷۶ فقره انشعاب آب به متقاضیان جدید واگذار شده است.

وی افزود: از این تعداد چهار هزار و ۹۲۵ فقره در شهرهای استان و تعداد چهار هزار و ۲۵۱ فقره در روستاها بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی یکی از مهمترین اقدامات در حوزه خدمات مشترکین را هوشمند سازی کنتور های آب عنوان کرد و گفت: در راستای کنترل، مدیریت و بهینه سازی مصارف وهمچنین مشاهده آنلاین و تسهیل در فرآیند قرائت کنتور و جلوگیری از هرگونه خطاهای مرتبط با کنترل مصارف، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با شناسایی دستگاه ها و اماکن پرمصرف، عملیات تجهیز این اماکن به کنتور های هوشمند را آغاز کرده و تا کنون ١٣٤کنتور هوشمند در سطح استان مرکزی نصب شده است.

عباسی سرانه مصرف آب به ازای هر نفر در استان را ٢٠٠ لیتر در شبانه روز اعلام وتاکید کرد: مدیریت صحیح مصرف آب در جامعه فرهنگ سازی، جلب اعتماد عمومی و مشارکت همگانی مردم را میطلبد.

وی افزود: ٩٩.٩٩درصد جمعیت شهری و ٩١درصد از جمعیت روستایی از خدمات آب شرب پایدار در استان بهره مند هستند.

کد خبر 749450

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»