Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هشتمین دوره جشنواره ملی نقش تن‌پوش، دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد، تا همزمان با آغاز مرحله رقابتی جشنواره، نشست‌هایی آموزشی را برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست‌ها با توجه به ملاحظات مربوط به همه‌گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست ۲۳ اسفندماه با موضوع «نقش و مفهوم طرح بر روی تی‌شرت» و با حضور دکتر پروانه قاسمیان دستجردی، عضو هیأت مدیره انجمن طراحان لباس و پارچه ایران و دبیر کمیته طراحان لباس صدا و سیما، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۲۰ روز شنبه، ۲۳ اسفندماه، از طریق لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن‌پوش به آدرس http://instagram.com/department_mode این نشست آموزشی را دنبال کنند.

هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت جهاد دانشگاهی هنر و با همکاری برندهای پوشاک و حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری‌های نرم و هویت ساز و اتحادیه‌ها و صنوف پوشک و به دبیری امین مختاری در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
 

کد خبر 5163738 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره مد و لباس مد و لباس جشنواره نقش تن تازه های نشر کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی رایزنی فرهنگی قاسم سلیمانی نقد کتاب تجدید چاپ پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات ویروس کرونا فروش کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران کتابفروشی ترجمه نقش تن پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کوتاه مدت جریان شناسی با موضوع «جریان‌های دین‌گریز ایران» به همت پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار می‌شود.

این دوره با حضور حجت الاسلام مصطفی اسکندری برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان در این دوره گواهی دریافت خواهند کرد.

زمان برگزاری این دوره طی ۱۲ جلسه در روزهای چهارشنبه شش هفته متوالی برگزار می‌شود.

محل برگزاری قم، بلوار ۱۵ خرداد، نبش کوچه ۴، پژوهشگاه مطالعات تقریبی است.

کد خبر 6087246 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود