Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@22:51:22 GMT

آب شرب در روستای راژان جریان دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۶۴۷۴

آب شرب در روستای راژان جریان دارد

خسروزاده گفت: در حال حاضر آب شرب در روستای راژان جریان داشته و مشکلی از بابت تامین، افت فشار و یا قطعی آب در این روستا وجود ندارد.

«صابر خسروزاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: در دو روز گذشه به دلیل بارش برف و اتفاق پیش بینی نشده مربوط به اداره برق، جریان برق در یکی از سه ایستگاه پمپاژ آّب بین راهی راژان قطع و بدنبال آن، افت فشار و قطعی آب در مناطق بالادست روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه افزود: بدنبال این اتفاق، هماهنگی های لازم با اتفاقات برق انجام و مشکل بوجود آمده مرتفع گردید.

 

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر آب شرب در این روستا جریان دارد، اظهار کرد: به منظور تامین آب شرب پایدار در منطقه، یک حلقه چاه جدید حفر گردیده و تجهيز و راه اندازي آن در مرحله انتخاب پيمانكار نيرورساني است.

 

وی با اشاره به اینکه اتمام كلي عمليات اجرايي و انجام به موقع تعهدات اين پروژه نيازمند تامين و تخصيص اعتبارات مورد نیاز است، افزود: با مشخص شدن  پيمانكار، چاه جديد حفر شده در مدار بهره برداري قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: روستای راژان ارومیه آب شرب آذربایجان غربی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

کد خبر 6093769

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!
  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • مرحوم طالب‌زاده جریان‌ساز بود + فیلم
  • فیلم | وحید شمسایی: از اتفاق هایی که برای من افتاد باید کتاب بنویسم!
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!