Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:35:09 GMT

حل مشکل پایداری شبکه‌های وای فای در عصر دورکاری

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۶۵۷۲

حل مشکل پایداری شبکه‌های وای فای در عصر دورکاری

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، وای فای ریپیتر دستگاهی است که می‌تواند جلوی قطع و وصل یا کاهش کیفیت شبکه‌های وای فای را بگیرد تا کاربران به اینترنتی ثابت و پایدار دسترسی داشته باشند.

وای فای ریپیتر دستگاهی متشکل از دو روتر بی سیم و مشابه با روترهای بی سیم است که فضای زیادی اشغال نمی‌کند وقابل نصب در منزل یا محل کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از روترهای این دستگاه داده‌های شبکه وای فای محلی را دریافت می‌کند و سیگنال‌های آن را به منظور تقویت به دیگر روتر بی سیم منتقل می‌کند. نتیجه این امر عدم قطع و وصل اینترنت وای فای است.

دستگاه تقویت کننده وای فای ریپیتر با پهنای باند ۲.۴ گیگاهرتز می‌تواند مسافتی حداکثر ۱۶ کیلومتری را پوشش دهد و با اکثر شبکه‌های WLAN سازگار است. نرخ انتقال داده با استفاده از این دستگاه به ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد و با قرار دادن این دستگاه در حالت AP می‌توان خط ارتباطی اینترنت سیمی را به اینترنت بی سیم مبدل کرد.

قابل دسترس کردن اینترنت در نقاط کور منزل مزیت دیگر استفاده از این دستگاه است. امکان رمزگذاری داده‌های تبادل شده بی سیم از جمله قابلیت‌های دیگر این دستگاه است. قیمت این دستگاه ۷۰ دلار است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت علم کیفیت دورکاری وای فای روتر وای فای بی سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان در استدیوی پخش اسکای به هیجان آمده از واکنش نوبل، امتیاز را به او داد.

این دروازه‌بان ۲۷ ساله دیشب تمام تلاشش را برای شکست بایرلورکوزن بعد از ۴۵ بازی بدون باخت انجام داد اما حتی این دبل سیو که همه را انگشت به دهان کرد نیز مانع این اتفاق نشد چراکه لورکوزن در دقیقه ۶+۹۰ روی ضربه آندریچ هافبک ملی‌پوش تیمش بازی را به تساوی دو-دو رساند آن هم در شرایطی که ضربه ارسالی کاشته فلورین ویرتز مقابل پای آندریچ افتاد و او بدون سختگیری مدافعان توپ را به زیر طاق دروازه نوبل زد‌.

ویدئو: 331243

در تصاویر پس از مسابقه نوبل با چهره‌ای ترش شده در حال شماتت خودش دیده می‌شود. این دروازه‌بان زردپوش در این سیو استثنایی ابتدا ضربه امینه عدلی را مهار کرد و سپس شوت یوناس هافمن را با رفلکسی باورنکردنی به کرنر فرستاد.

او در این لحظات تسخیر ناپذیر به نظر می‌رسید اما در نهایت این لورکوزن بود که با خواستن و خواستن و خواستن سد نوبل را شکست.

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • «هفت» نیامده رفت!
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان