Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان فعالیت شتاب‌دهنده بازاریابی و فروش را یکی از اقدامات زیربنایی برای اصفهان فراصنعتی دانست و گفت: امیدوارم برگزاری رویدادهایی مانند تارگت به ایجاد انگیزه در میان جوانان فعال در حوزه بازاریابی و فروش بینجامد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ اختتامیه رویداد «تارگت» با هدف آموزش بازاریابی، فروش، برندینگ و تبلیغات در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در اختتامیه این رویداد اظهار داشت: از اینکه در روزهای پایانی سال شاهد به ثمر نشستن یکی از اقدامات زیربنایی اتاق دوره نهم هستم که باید در اصفهان فراصنعتی پایه‌گذاری می‌شد بسیار خرسندم.

مسعود گلشیرازی ابراز امیدواری کرد نتیجه این اقدام مسیری بالنده، در حال تکامل و بهبود و عاملی برای ایجاد انگیزه در میان مستعدان و نیروهای جوانی باشد که قرار است در آینده در اقتصاد ملی نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: امیدوارم مسیری که شرکت‌کنندگان در رویداد تارگت آغاز کرده‌اند نه‌تنها برای خود، بلکه جوانانی مانند آنها و مهم‌تر از آن برای شهر اصفهان و کشور روح‌افزا، هدایت‌گر و امیدبخش باشد و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه این جوانان با علم و عمل خود این کار را محقق کنند.

شاخص رویکرد راهبردی در بازاریابی و فروش، اخلاق است

در ادامه این مراسم مدیر توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه در حوزه مدیریت بازاریابی و فروش با دو رویکرد عملیاتی یا اجرایی و راهبردی یا استراتژیک مواجه هستیم، اظهار داشت: مدیریت راهبردی یا استراتژیک رویکردی آینده‌نگر و همه‌جانبه است که با نگاه به آینده دور و متناسب با زمان و مکان تصمیم‌گیری می‌شود. این در حالی است که در رویکرد عملیاتی یا اجرایی بر اساس نیازها، توانمندی‌ها، فرصت‌ها و تهدید‌ها، نقاط قوت و ضعف در زمان حال تصمیم‌گیری می‌شود.

احسان شهیر اخلاق را شاخص رویکرد راهبردی در بازاریابی و فروش دانست و افزود: در این رویکرد باید محصول یا خدمات خود را به صورت اخلاق‌محور معرفی کرده و به فروش برسانیم. برای مثال فروشنده خود از این محصول استفاده کند و با استفاده خانواده خود از آن موافق باشد.

وی گفت: فراخوان شتاب‌دهنده بازاریابی و فروش اتاق بازرگانی سال آینده انجام می‌شود و افرادی که قصد ایجاد آژانس‌هایی در این حوزه دارند می‌توانند جذب این شتاب‌دهنده شوند.

گفتنی است، رویداد تارگت دومین فعالیت شتاب‌دهنده بازاریابی و فروش اتاق بازرگانی اصفهان پس از رویداد «آن روی سکه» بود. بیش از 400 نفر برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کرده بودند و پس از ارائه رزومه و مصاحبه اولیه منتخبان به ارائه طرح‌های خود در حوزه‌های بازاریابی مصرفی، تولید محتوا و فروش مستقیم پرداختند که مورد داوری قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه این رویداد ضمن تقدیر از داوران و همچنین نمایندگان شرکت‌های مشارکت‌کننده، از سوی اتاق بازرگانی اصفهان به نفرات برگزیده جوایز نقدی اهدا شد. همچنین شرکت‌های مشارکت‌کننده در این رویداد به نفرات برگزیده خود هدایایی اهدا کردند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد اتاق بازرگانی تارگت فراصنعتی اتاق بازرگانی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد