Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@21:11:19 GMT

بزرگداشت ۱۰ روزه سردار محمد شعبانی در شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۷۱۰۵

بزرگداشت ۱۰ روزه سردار محمد شعبانی در شاهرود

سرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه ۲۳ اسفندماه نخستین سالگرد عروج شهادت‌گونه سردار محمد شعبانی است، افزود: با توجه به فعالیت‌ها و تلاش‌های این سردار رشید اسلام در دوران دفاع مقدس و بعد از آن و مقابله با منافقین داخلی و خارجی لازم است، یاد و نام وی گرامی داشته شود و برای نسل جوان این سردار الگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا تمام تلاش و همت ما بزرگداشت در خور شأن این سردار است و پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در شهرستان شاهرود برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را با یاد و نام این شهید برگزار می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: چاپ و نصب بنر در شهرستان، برگزاری برنامه‌های بزرگداشت در مساجد و محلات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری بزرگداشت شهرستانی، دیدار با خانواده این سردار دل‌ها و تجلیل از آنان و برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به یاد این سردار اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه سردار شعبانی در طول عمر انقلاب اسلامی، همیشه در تلاش و خدمت به انقلاب و اسلام و ملت بوده است و در این راه تابع ولایت و منافق‌شناس بود، گفت: تمام این شاخص‌ها الگویی برای نسل جوان و نوجوان جامعه است و ما باید با بزرگداشت این سردار رشید اسلام، این الگو را در جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهرود بزرگداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید

حجت الااسلام فتحی نیا، امام جمعه گتوند گفت: اگر آرامش، لذت و خوشحالی حقیقی را بخواهیم باید مسیری را برویم که شهدا رفتند، برگزاری یادواره شهدا نیاز ماست و ما نیاز داریم به زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا 

سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ابرقدرت‌های دنیا به خاک ما حمله کردند، و فرزندان این آب و خاک در عملیات‌های مختلف مثل والفجر ۸ آنها را زمین زدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین را جدا کنند.

در ۳۱ شهریور سال ۵۹ ارتش بعث عراق آمده بود که سه ساعته خرمشهر را تصرف کند و گفته بودند آمده‌ایم که بمانیم، سه روزه خوزستان را تصرف خواهیم کرد و ۷ روزه جمهوری اسلامی را ساقط، ولی کاری از پیش نبردند، چون خدا خواست که این کشور و انقلاب بماند.

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز شهرستان گتوند شامگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی خوزستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان گتوند، بخشدار مرکزی و بخشدار بخش عقیلی مسئولان ادارات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان گتوند در محل ناحیه مقاومت گتوند برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید