Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@19:15:29 GMT

79 درصد مردم نسبت به روز شهدا آگاهی دارند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۷۳۷۹

79 درصد مردم نسبت به روز شهدا آگاهی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های 22 اسفند که با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، گفت: در سنوات گذشته تلاش‌های گسترده‌ای برای نهادینه کردن روز شهدا در جامعه صورت گرفته؛ مجموعه آنالیزهای صورت گرفته در 10 سال گذشته سطح کشور، تنها 13 درصد مردم از روز شهدا اطلاع داشتند، با تلاش‌های صورت گرفته امروز این عدد به 79 درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان کرد: هماهنگی‌ها برای اجرای برنامه‌های روز شهدا به صورت سراسری و ملی صورت گرفته و سعی داریم در روزهای پایانی سال فضای تأثیر گرفته از یاد و خاطره شهیدان را در جامعه حاکم کنیم.

این مقام مسؤول یادآور شد: از طرفی مناسبت‌ها و اعیاد مختلفی مانند عید مبعث، میلاد امام حسین علیه‌السلام و روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام و روز جانباز تا پایان سال در پیش است که برای مرتبط کردن آنها با یکدیگر هماهنگی‌هایی با دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است.

وی افزود: محور برنامه‌های امسال با توجه به برگزاری کنگره ملی «لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز» که در روز 19 اسفندماه به‌طور سراسری در کشور برگزار خواهد شد مجاهدت، ازخودگذشتگی و مقاومت زنان ایثارگر است. 

رستمیان ضمن تشریح برنامه‌های روز شهدا در البرز، ادامه داد: انتظار می‌رود امسال با تلاش‌های گسترده بتوانیم یک فرهنگ خوب به نام شهدا و یاد شهدا در جامعه نهادینه کنیم، هرکجا نام و یاد شهید باشد آرم بخش است و امیدواریم بتوانیم برای بزرگداشت این روز بزرگ تمام تلاش خود را بکار بگیریم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: روز شهدا روز شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر برنامه ریزی انجام شده طرح سه روزه ویژه مقابله با سرقت مغازه در استان بوشهر با بهره گیری از ظرفیت دوایر تجسس و پلیس آگاهی اجرا که تلاش پلیس استان منجر به شناسایی و دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت مغازه با استرداد اموال سرقتی مکشوفه به افراد مالباخته شد.

وی افزود: معدل کشف سرقت مغازه استان بوشهر در سال جاری میزان ۸۰ درصد به دست آمده، و افزایش ۶۰ درصدی کشفیات این سرقت مهم در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل منجر به کاهش ۲۸ درصدی وقوع سرقت مغازه در سال جاری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر به نقش مؤثر مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی و همراهی و همکاری با پلیس در کسب این موفقیت اشاره و تاکید کرد: نصب تجهیزات مراقبتی الکترونیکی و تقویت حفاظت فیزیکی مناسب این اماکن در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از همه مهم‌تر پیشگیری و درمان به موقع مصرف کنندگان مواد مخدر می‌تواند در کاهش بیشتر وقوع این سرقت مؤثر باشد.

کد خبر 6091500

دیگر خبرها

  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها