Web Analytics Made Easy - Statcounter

« رضا مرادی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت، ۱۵۲ و ۲ دهم میلیمتر بارندگی در استان مرکزی ثبت شده است.

وی بیان کرد: در ۲ روز آینده آسمان استان مرکزی صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی شده و در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد است. 

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: در روز سه شنبه بر سرعت وزش باد اضافه می‌شود و در برخی از مناطق سرعت وزش باد شدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مرادی اظهار داشت: بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی وضعیت هوا حاکی از ورود یک سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه به کشور است اما  در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌های قابل ملاحظه‌ای به‌جز بارش‌های پراکنده در برخی از مناطق استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی گفت: بیشتر ناپایداری‌ها به‌صورت وزش باد است و در  روز پنجشنبه سرعت وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی اضافه کرد: در روز جمعه کاهش نسبی دما، سرعت باد، رگبار باران و برف در برخی از ساعات در استان پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: با عبور سامانه بارشی از جمعه شب از استان مرکزی، دمای هوا  کاهش پیدا می‌کند.

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی افزود: ساوه با بیشینه دمای ۱۸ و یک دهم سانتیگراد بالای صفر گرمترین و کمیجان با کمینه دمای پنج درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر این استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

۱۵۲ و ۲ دهم میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری، ( اول مهرماه امسال) تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی سازمان هواشناسی كشور بارندگی سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی سازمان هواشناسی كشور اراک استان مرکزی سازمان هواشناسی كشور بارندگی سازمان هواشناسی اخبار کنکور استان مرکزی پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

امین دریافر امروز ششم اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهند داشت.

وی افزود: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

دریافر بیان کرد: با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثناء ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز هشت درجه سانتیگراد بود و در گرم ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، گفت: همچنین امروز لاله زار با دمای صفر درجه، سردترین و منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۵ گرم‌ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است