Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اعلام کرد: از سوی علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت و بنا به پیشنهاد سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، یاسر امینی بعنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مازندران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جلب رضایت سرمایه گذاران و صاحبان صنایع، برنامه ریزی و کمک به انجام مستمر آموزش‌های مورد نیاز واحد‌های صنعتی، ساماندهی تأمین مواد اولیه مورد نیاز صنایع کوچک و تولیدکنندگان داخلی، برنامه ریزی و حمایت از صادرات محصولات تولیدی واحدها، ایجاد ساختار مناسب برای رفع مشکلات فنی و ارتقاء کیفی محصولات واحد‌ها با استفاده از اشخاص خبره و توانمند، از جمله وظایفی ا‌ست که به وی تأکید شد.

یاسر امینی متولد سال ۱۳۶۰و دانش آموخته رشته عمران در مقطع کارشناسی است و از مدیران جوان استان بشمار می‌آید که سابقه معاونت‌های فنی و توسعه مدیریت و منابع شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران را در کارنامه خود دارد.

پیش از این سید مصطفی موسوی این سمت را برعهده داشت.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی مازندران وزارت صنعت و معدن صنعت و معدن مازندران شرکت شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، حضور در نمایشگاه‌ها و اعزام و پذیرش هیئت های تجاری در زمینه محصولات صنایع غذایی در کشورهای روسیه، چین، هندوستان، پاکستان، اندونزی و قزاقستان در دستور کار است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران