Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  این فرد که  ویلیام کارتر" نام دارد، تا ۱۳ سالگی توانایی خواندن و نوشتن نداشت، ولی توانست در رشته علوم سیاسی و روابط بین‌الملل از دانشگاه "بریستول" فارغ‌التحصیل شود. وی هم‌اکنون در حال تحصیل در مقطع دکتری جغرافیایی سیاسی دانشگاه کالیفرنیا برکلی است.

بیشتربخوانید

پیرترین دانشجوی کشور فارغ‌التحصیل شد +عکس

کارتر زمانی‌که در دوره متوسطه بود، دچار خوانش‌پریشی بود و همیشه در مدرسه جا می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون او از دیگر دانش‌آموزان عقب می‌ماند، احساس تنهایی می‌کرد و به بخش خدمات بهداشت روانی فرستاده می‌شد. هدف از گذراندن این دوره‌ها این بود که مبادا کارتر به دلیل مشکلاتش و مورد تمسخر قرار گرفتن دیگر دانشجویان، به یک مجرم تبدیل نشود.

او در دبیرستان ناامیدانه تلاش می‌کرد که خواندن و نوشتن را بیاموزد، ولی شکست می‌خورد. سرانجام او تحت نظر یک متخصص قرار گرفت و تشخیص داده شد که دچار خوانش پریشی است.

خوانش‌پریشی یک اصطلاح عام برای تشریح معلولیت آموزشی است. این اختلال موجب اختلال در روان‌خوانی یا درک مطلب می‌شود و می‌تواند خود را به عنوان یک مشکل در رابطه با واج‌خوانی، و رمزگشایی، دیکته، مهارت شنوایی، حافظه‌کوتاه‌مدت، یا نامگذاری‌سریع آشکار کند.

وی در دوران حضور خود در دانشگاه بریستول در کنفرانس‌های بین‌المللی شرکت کرد و در پارلمان اروپا سخنرانی کرد و جوایز مختلفی را برای عملکرد علمی خود دریافت کرد.

وی با تلاش بسیار توانست نمرات بالایی دریافت کند و برنده جایزه دستاورد‌های کودکان سیاه پوست شد.

کارتر که هم‌اکنون ۲۲ سال دارد، گفت: یادگیری نحوه خواندن و نوشتن، جهان را برای من قابل فهم کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه جالبترین ها عجیب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!

به گزارش همشهری آنلاین، در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.
این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته و دکترخالد عراقی رئیس دانشگاه کراچی که اعطاکننده این مدرک بوده، طبق قوانین پاکستان، همزمان عهده‌دار معاونت هیأت امنای دانشگاه نیز بوده است.

جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید:

طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی

کد خبر 847330 منبع: ایران برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • پس لرزه‌های یک شکست
  • آموزش سواد مالی به کودکان
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • ماجرای دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی پاکستان + عکس