Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@09:59:45 GMT

لو رفتن بیش از 200 هزار عدد مواد محترقه درتبریز

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۸۸۵۲

لو رفتن بیش از 200 هزار عدد مواد محترقه درتبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف 201 هزار و 600 عدد مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری 2 نفر در این راستا خبر داد.

سردار"حسین عبدی" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مواد محترقه غیرمجاز در سطح شهر تبریز،رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری و دپو مواد محترقه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بازرسی از پارکینگ ساختمان  مسکونی تعداد 201 هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و 38 هزار و200 نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به یک میلیارد ریال می رسد کشف شد.

سردار"عبدی" همچنین از دستگیری 2 نفر در این راستا و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان از خانواده ها درخواست کرد در ایام پایانی سال و منتهی به مراسم سنتی چهارشنبه آخرسال بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و از تهیه مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک برای آنها خودداری کنند.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مواد محترقه غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه و شهرسازی هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

گفتنی است با حضور بذرپاش عملیات ساخت پروژه ۴۶۸ واحدی نصر در شهر جدید سهند آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت