Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از استانداری تهران؛ شکراله حسن بیگی روز یکشنبه در جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در امور مختلف اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد از جمله ظرفیت‌های عظیم مردمی‌اند که می‌توانند در عرصه‌های مختلف مدیریت اجتماعی محلی نقش‌آفرین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به فلسفه وجودی تشکل های مردمی و سمن ها افزود: سمن ها به صورت داوطلبانه و نیت خیرخواهانه برای سامان بخشی امور، همراهی در بخش ها و حوزه های مختلف برای ادای دین پای کار آمدند و در بخش های مختلف ورود کرده و مشارکت می کنند.  
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: برای سال آینده در راستای نظم دهی و سامان بخشی به فعالیت سمن ها سامانه یکپارچه ای شکل می گیرد تا مدارک سمن ها در آن بارگذاری شود؛ چراکه اشکال سنتی پاسخگوی شرایط موجود نیست و با راه اندازی این سامانه گزارش گیری از سمن ها آسان تر می شود.
 
حسن بیگی خاطرنشان کرد: باید حسابرس ویژه وضعیت سمن ها را بررسی و در سال آینده از دستگاه های عضو نماینده ای معرفی و گروه بازرسی تشکیل شود تا در شرایط مقتضی و مورد نیاز وضعیت فعالیت و اسناد سمن ها را به صورت کارشناسی بررسی کنند.
 
در این جلسه وضعیت اسناد و مدارک ۱۲ سازمان مردم نهاد در حوزه هایی از جمله خیریه و نیکوکاری، محیط زیست، حمایت از بیماران و غیره جهت صدور مجوز بررسی و با صدور مجوز برخی از آنها موافقت شد.

برچسب‌ها وزارت کشور شهر تهران استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور شهر تهران استان تهران وزارت کشور شهر تهران استان تهران اخبار کنکور سازمان های مردم نهاد سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد 85 گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ 1403/02/11پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران