Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا منصور علوانی روز یکشنبه در نشست شورای اسلامی خرمشهر اظهار داشت:بیشتر نوارهای حفاری آبفا در مناطق کوی بهروز و عباره است که با کمترین بارندگی تردد در این مناطق با مشکل مواجه می شود. ساکنان این مناطق از این بابت گله مند بوده و خواستار ترمیم نوارهای حفاری آبفا هستند.

وی در ادامه تامین نشدن اعتبار طرح ‌های نیمه تمام از سوی سازمان منطقه آزاد اروند را از دیگر مشکلات شهرداری خرمشهر بیان کرد و گفت: پروژه های نیمه تمام از قبیل بهسازی معابر کوی ۹۰هکتاری و کوی طالقانی بر خلاف تفاهم نامه‌ منعقده با سازمان منطقه آزاد اروند به دلیل تامین نشدن اعتبار رها شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علوانی با اشاره به موافقتنامه سال ۹۶ منطقه آزاد اروند گفت: در این موافقت‌نامه مصوب شد تجهیزات آتش نشانی برای شهرداری خرمشهر خریداری شود و طرح بهسازی گلزار شهدا از سوی منطقه آزاد اروند اجرا شود که این طرح ها عملی نشدند لذا انتظار می‌رود پیرو موافقت‌نامه منعقد شده در اجرای این طرح ها از سوی منطقه آزاد اروند تسریع شود.

رئیس شورای شهر خرمشهر نیز در این نشست از سازمان منطقه آزاد اروند خواست به تعهدات خود در قبال شهرداری خرمشهر عمل کند .

فاخر ربیعی فر افزود: با توجه به طرح های نیمه تمام شهری از منطقه آزاد اروند انتظار می رود برای سال آینده پروژه های عمرانی جدیدی در خرمشهر تعریف نکند تا طرح های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی افزود: به دلیل کمبود نقدینگی تمام طرح های عمران شهری شهرداری خرمشهر به خصوص پروژه ساحل سازی، ۹۰ هکتاری مسکن مهر و کوی طالقانی متوقف شده اند.

رییس شورای اسلامی خرمشهر در ادامه به ترمیم پل شهید جهان‌آرا اشاره کرد و گفت: برای حفظ ایمنی پل شهیدجهان‌آرا باید ممنوعیت تردد خودروهای سنگین از روی این پل با همکاری پلیس راهور اعمال شود و راهکاری برای تردد این خودروها پیش بینی شود.

برچسب‌ها خرمشهر طرح های عمرانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر طرح های عمرانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خرمشهر طرح های عمرانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور منطقه آزاد اروند شهرداری خرمشهر نیمه تمام طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است

ایسنا/فارس مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی استان باز است، گفت: ریزش کوه به دلیل بارندگی در جاده جم ـ عسلویه رخ داده و در حوزه استحفاظی استان فارس نبوده است.

غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ریزش کوه در یکی از جاده‌های استان به دلیل بارش باران گفت: این اتفاق در محور جم_ عسلویه رخ داده است که راهداری بوشهر هم راه را باز کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمام محورهای مواصلاتی استان فارس باز و تردد روان است، افزود: بیشترین میزان بارش‌ها در این سامانه تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه مربوط به فراشبند با قریب ۳۸ میلی‌متر باران بوده است که احتمالاً در این سامانه به ۵۰ میلی‌متر برسد.

غلامی با تصریح اینکه تردد در آزادراه شیراز ـ اصفهان هم روان است و مشکلی در آن وجود ندارد، گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی از آبگرفتگی و سیلاب در سطح استان گزارش نشده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس اظهار کرد: تا این لحظه رودخانه‌ای طغیان نکرده است زیرا بارش‌ها به گونه‌ای بوده است که زمین کشش عبور آب را دارد و هنوز آن بارش‌های رگباری که انتظار داشتیم، رخ نداده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • جوی ناپایدار در اروند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • بارش باران در اروند
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان