Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@11:20:11 GMT

از دیدار با رئیس جمهور تا رونمایی از "مصاف"

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۹۹۸۲

از دیدار با رئیس جمهور تا رونمایی از 'مصاف'

از دیدار وزیر امور خارجه ایرلند با رییس جمهور کشورمان تا رونمایی از سلاح تهاجمی تمام ایرانی "مصاف" در نوبت عکس پرداخته شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، همچنین پروژه ۱۰۰۰ هکتار جنگل کاری با حضور معاون اول رییس جمهوری؛ افتتاح پارک آبخیزداری گردو اراک با حضور وزیر جهاد کشاورزی؛ بازدید رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرمانده کل ارتش از قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص)؛ تقدیم نشان فداکاری شهید سرلشکر یوسف کلاهدوز به خانواده این شهید معزز و چندین عکس دیگر به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار وزیر امور خارجه ایرلند با رییس جمهوری رونمایی از سلاح تهاجمی تمام ایرانی "مصاف" پروژه ۱۰۰۰ هکتار جنگل کاری با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح پارک آبخیزداری گردو اراک با حضور وزیر جهاد کشاورزی آئین روز درختکاری در اردوگاه شهید مطهری کرج بازدید رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرمانده کل ارتش از قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) تقدیم نشان فداکاری شهید سرلشکر یوسف کلاهدوز به خانواده این شهید معزز هنر نمد مالی شیراز استقبال از بهار در پایان یک سال کرونایی برچسب ها: نوبت عکس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نوبت عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی عازم تهران شد
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • رئیسی به سریلانکا سفر کرد
  • ببینید | پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان؛رئیس جمهور عازم سریلانکا شد
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد