Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@20:46:38 GMT

ازدواج پسر ۲۳ساله با عمه ۹۱ساله‌اش!

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۰۲۶

ازدواج پسر ۲۳ساله با عمه ۹۱ساله‌اش!

ازدواج پسر با عمه بزرگتر پدرش آن هم با ۶۸ سال اختلاف سنی خبر جالبی بود که نام زوج متفاوت آرژانتینی را سر زبان‌ها انداخت، پسری که تنها ۲۳ سال داشت با تصمیمش همه را شوکه کرد. ناطقان: ازدواج با اختلاف سنی زیاد یکی از مسائلی است که تا کنون بارها در مورد آن اخبار گوناگون منتشر شده است ، از ازدواج دختر 12 ساله با پیرمردی پیرتر از پدر بزرگش تا ازدواج پیرزن 80 ساله با پسر نوجوان 17 ساله که همگی به نحوی با مخالفت خانواده ی همراه بوده ولی برگزار شده است مثل پسر جوانی که در کمال تعجب والدین و اقوام تصمیم گرفت با عمه بزرگ خود یعنی عمه ی عمه اش ازدواج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






 "مائوریکیو اوسلو" برای به آرامش رساندن "یولاندا تورس" تصمیم گرفت تا آخرین آرزوی این پیرزن 91 ساله را که ازدواج بود برآورده کند.

 
 

پسرجوان که هنگام ازدواج هنوز در مرحله تکمیل مقدمات دریافت حکم وکالتش بود بعد از مدت کوتاهی وکیل شد و توانست با قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهد ، این عقیده ای بود که او داشت .

هنگام ازدواج با پیرزنی که 68 بزرگتر از او بود 8 سال از جدایی پدر و مادرش می گذشت و این مرد جوان دوست نداشت هیچ کس به دلیل تنهایی و از هم پاشیدگی خانواده اش غمگین باشد برای همین تصمیم گرفت تا عمه بزرگ خانواده را به آرزوی ازدواجش برساند و او را از تنهایی رها سازد.

14 ماه بعد از این ازدواج عروس 91 سال درگذشت و داماد جوان را تنها گذاشت. "مائوریکو" بعد از مرگ همسر پیرش گفت :او برای من یک پشتیبان واقعی بود و حضورش به من دل گرمی می داد و حالا نبودش برای من بسیار سخت است.

منبع: صراط برچسب ها: ازدواج ، ناطقان ، عمه ، زوج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ازدواج ناطقان عمه زوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام رئیس هلال‌احمر شهرستان هیرمند:عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شوند و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود؛ اما هر دو برادر غرق شدند و پدر خانواده توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.
باتوجه‌به جستجوی نیرو‌های هلال‌احمر دقایقی بعد از اطلاع جسد غرق شده یکی از برادران پیدا شده، اما به علت تاریکی هوا امکان جستجوی نوجوان غرق شده میسر نیست و از صبح امروز جستجو ادامه پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • (ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری