Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبلیغات محیطی

[تبلیغات محیطی]

همانطور که گفتیم اکثریت انسانها به شکل ذاتی در پی راه حل هایی مفید جهت در آمد زایی خود هستند که یکی از مهمترین راه کارها در این رابطه را می توان تبلیغات محیطی عنوان نمود که مبحث اصلی این مطلب نیز همین تبلیغات محیطی است.
می دانیم که تبلیغات دامنه وسیعی دارد و به شکل های مختلفی مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات پیامکی و بسیاری از روش های دیگر انجام می شود؛ اما یکی از روش هایی که امروزه از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است تبلیغات محیطی است که در تعریف آن باید گفت که تبلیغات محیطی به تبلیغاتی اطلاق می شود که خارج از پیرامون و خرید نهایی مشتریان انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تبلیغات محیطی به طور کلی به چهار دسته تقسیم می شود که سه دسته از آنها با نام های مبلمان شهری، وسایل نقلیه و بیلبورد تبلیغاتی شناخته می شوند؛ اما دسته چهارم، سایر تبلیغات محیطی هستند که در واقع به ده ها و یا صدها نوع مختلف قابل انجام است.

در ادامه به برخی از تبلیغات محیطی مقرون به صرفه که می تواند در رونق بخشیدن به کسب و کار ها مفید باشد اشاره خواهیم داشت که قطعا آگاهی و دانش در مورد آنها قبل از اقدام به سفارش مفید خواهد بود.

استرابورد

یکی از پر بازده ترین موارد تبلیغاتی در تبلیغات محیطی بیلبوردها هستند؛ اما یکی از عواملی که در جهت اجرا و سفارش بیلبوردها به صدی باز دارنده برای مشتریان تبدیل شده است، هزینه بالای سفارش آن می باشد؛ لذا همین مورد ثبب شد تا برای اولین بار شهرداری در اقدامی نو مبادرت به تبلیغات روی استند هایی ایستاده به نام استرابورد نماید.
استرابوردها با توجه به هزینه مناسبشان نسبت به بیلبورد تبلیغاتی می توانند تاثیر بسزایی در بازاریابی مشاغل داشته باشند؛ در واقع استرابورد یکی از راه های مناسب جهت تبلیغات، جذب مشتری و برند سازی یک صنف یا مجموعه بشمار می رود.

تابلو مغازه

گذینه دیگری که در دسته تبلیغات محیطی قرار می گیرد تابلو مغازه است که به شکل ها و انواع مختلف همراه با متریال های متفاوتی ساخته می شود. به کار گیری و استفاده از تابلو مغازه معمولا به عنوان سردر مغازه ها می باشد؛ اما در عین حال می توان از انواع تابلو مغازه در محیط داخل مغازه نیز استفاده نمود.
موردی که باید در رابطه با تابلو مغازه عنوان کنیم این است که ساخت و نصب انواع آنها توسط شرکت ها و مجموعه های تابلو سازی انجام می گیرد که هر کدام به روش های مختلفی ساخته می شوند و دارای تنوع بسیاری نیز هستند. به عنوان مثال اجرای تابلو کامپوزیت به همراه حروف برجسته روی سردر و یا اجرای نمای چوب همراه با حروف برجسته، از نمونه های تابلو مغازه است که کاربرد صحیح و اصولی آن می تواند در جذب مشتری از مهمترین های تبلیغات محیطی باشد.

حروف برجسته

 

حروف های برجسته یکی دیگر از موارد تبلیغات محیطی بشمار می روند که می شود از آنها در جهت تبلیغات سردر شرکت ها، پاساژها، مغازه ها، نام گذاری ساختمان های مسکونی یا تجاری و بسیاری دیگر از موارد اشاره نمود.

البته به کار گیری از حروف های برجسته تنها مختص به سر درب اماکن نیست و می توان از آنها به عنوان تبلیغات یا برند سازی در محیط های داخلی نیز استفاده کرد؛ نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که حروف های برجسته در انواع مختلفی تولید می شوند که از نمونه های پر کاربرد آن می توان حروف چنلیوم که اغلب آن را با نام تابلو چلنیوم می شناسند را نام برد.
حروف چنلیوم میان حروف های برجسته از مقرون بصرفه ترین ها بشمار می رود که در انواع متفاوتی قابل ساخت و عرضه می باشد و معمولا از پیشنهاد های مجموعه های تابلو سازی به عنوان یک گذینه تبلیغاتی به مشتریان خواهد بود. 

تابلو لایت باکس

 

تابلو لایت باکس یکی از تابلو هایی است که برخی از مجموعه های تابلو سازی در تهران مبادرت به ساخت آن می کنند که یکی از این مجموعه ها، گروه تابلو سازی نوین لایت است. تابلو لایت باکس به عنوان یک تابلو در دسته تابلو های تبلیغات محیطی قرار دارد. به طور کلی تابلو لایت باکس به تابلو هایی گفته می شود که به صورت یک جعبه ساخته می شود و از داخل با استفاده از اس ام دی یا مهتابی نور پردازی می شود.

روش تبلیغات در تابلو لایت باکس به این صورت است که بعد از ساخت جعبه که معمولا با استفاده از فریم های آلومینیومی انجام می شود، چاپ لایت باکس روی فریم قرار داده می شود که مسلما بعد از روشنایی شاهد نمای لایت باکس مطابق با چاپ خواهیم بود. در مورد چاپ لایت باکس نیز باید گفت که معمولا چاپ لایت باکس ها به شکل چاپ استیکر روی پلکسی و یا چاپ بک لایت انجام می شود.

تابلو ال ای دی

از دیگر تبلیغات محیطی که تاثیر بسزایی در کسب و کارها دارد تابلو های ال ای دی هستند که معمولا به دو روش ال ای دی ثابت و ال ای دی روان توسط گروه های تابلو سازی انجام می گیرد. اگر بخواهیم تابلو ال ای دی روان را توضیح دهیم باید بگوییم که تابلو روان به تابلو هایی اطلاق می شود که می توان روی آنها متن و یا تصاویر را به نمایش گذاشت که این کار توسط مادر بوردهای موجود در تابلو با استفاده از نرم افزار های کامپیوتری انجام می گیرد.
در مورد تابلو ال ای دی ثابت هم باید اینطور عنوان شود که تابلو ال ای دی ثابت به تابلویی گفته می شود که متن تابلو به شکل حروف، توسط دستگاه لیزر روی متریال هایی مانند چوب یا پلکسی برش خورده و در آخر با مونتاژ ال ای دی ها روی حروف، مبادرت به روشنایی خواهد شد.

نکته مهم آخر
در این مطلب با چند نوع از تابلو های تبلیغات محیطی آشنا شدیم؛ اما نکته مهمی که می تواند در یک جمله ما را به درک عمیق و عامیانه تری از تبلیغات محیطی ترغیب نماید، این است که تبلیغات محیطی، نقش فردی را ایفا می کند که دائما در حال سخن گفتن با عابرین و تبلیغ محصولات، خدمات و برند ها می باشد که قطع به یقین این امر مهم تاثیر بسیار مفید و قابل توجهی در کسب در آمدها خواهد داشت.   

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات انسان مشتریان راه حل هایی حروف های برجسته تابلو سازی تبلیغات محیطی انجام می گیرد تابلو مغازه ال ای دی مجموعه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • امروز با حافظ: من این حروف نوشتم چنان که غیر ندانست
  • نقش حروف الفبا در نمرات دانش‌آموزان
  • فال ابجد امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان