Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:12:57 GMT

دو میلیون تن ماده خام کشاورزی جذب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۵۵۱

دو میلیون تن ماده خام کشاورزی جذب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا طاقه باف، مدیر صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان یزد گفت: در حال حاضر ۴۰۵ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی استان به بهره‌برداری رسیده اند که با جذب ماده خام کشاورزی برابر با دو میلیون تن و ظرفیت تولید یک میلیون و سیصد و شصت هزار تن، تعدادشش هزار و ۶۹۵ شغل ثابت را ایجاد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۱۳ هزار و ۳۴۹ فقره جواز تاسیس در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی تاکنون صادر شده که با ظرفیت تولید بیش از ۳ میلیون و ۱۰۷ هزار تن و جذب ماده خام کشاورزی ۴ میلیون و پانزده هزار تن با اشتغال ثابت۱۵ هزار و ۸۰۱  نفر در سال‌های آتی به بهره برداری خواهد رسید.

طاقه باف با اشاره به اینکه امسال نیز تا کنون ۳۲ فقره پروانه بهره برداری با ظرفیت ۳۱۵ هزار تن و جذب ماده خام ۳۵۵ هزار تن و اشتغال ثابت  هزار و ۳۱۰ نفر مشغول به فعالیت هستند گفت: تعداد جواز صادر شده امسال ۱۰۳ فقره است که ظرفیت تولید ۲۱۸ هزار تنی و جذب ماده خام ۲۶۸ هزار تن را به دنبال خواهد داشت و با راه اندازی این واحد‌های تولیدی هزار و ۱۳۲ نفر  اشتغالزایی خواهد شد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی استان یزد یکی از مهمترین سیاست‌های در دستور کار این بخش را کیفی‌سازی و برندسازی محصولات تولیدی صنایع تبدیلی استان به ویژه در حوزه‌های لبنی، فرآوری پسته، زعفران و خرما دانست که در این رابطه برنامه‌ریزی و اقدامات خوبی در حال انجام است.

طاقه باف، جذب سه میلیون تن ماده خام کشاورزی را با هدف افزایش بهره‌وری و درآمد زایی کشاورزان استان از اهداف این مدیریت در سال‌های آتی برشمرد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرآوری محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی ماده خام کشاورزی صنایع تبدیلی جذب ماده خام هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ماده ۲۵ قانون اصلاح قانون معادن، دارای کاستی‌هایی است که مانعی برای احیا و باسازی مناطق آسیب دیده از معدنکاری شده است.
محتشمی پور افزود: پیشنهاد‌ها و نظریات خود را به منظور اصلاح این ماده‌ی قانونی به مجلس داده ایم.

الهام رستم نیا گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • اسب آبی نر پس از ۷ سال ماده از آب درآمد! (فیلم)
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد
  • (ویدئو) اسب آبی نر پس از هفت سال ماده از آب درآمد!
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان