Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@10:33:58 GMT

واکنش سولسشر به تقلید از پپ؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۶۹۰

واکنش سولسشر به تقلید از پپ؟

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، قصد دارد تا ارزش های دیرینه شیاطین سرخ را پاس داشته و تیم خودش را حول شعار “سرعت، قدرت و حملات سریع” بسازد و در این راه از سیتیزن ها الگو نخواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد با سولسشر امشب در دربی منچستر به مصاف سیتی رکوردشکنی خواهد رفت که در ۲۱ بازی قبلی خود پیروز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفقیت پپ گواردیولا در تیم فوتبال بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی باعث شده تا بسیاری از مربیان سعی در تقلید از این سرمربی کاتالان و ایده هایش در فوتبال داشته باشند.

گواردیولا در طول دوران سرمربیگری خود توانسته کتاب های راهنمای سرمربیگری در فوتبال را از نو بنویسد و تیم های او همیشه انقلابی، سرگرم کننده و در عین حال از نظر تاکتیکی پیچیده بازی کرده اند.

 

اوله گنار سولسشر اما قصد ندارد از روی دست سرمربی سیتی تقلب کند و ترجیح می دهد که با حفظ سنت های شیاطین سرخ، به غرایز خود در بازسازی منچستریونایتد اعتماد کند.

 

سولسشر گفت:

“هر سرمربی تیم خود را حول فرهنگ باشگاه می سازد. ما هم در منچستریونایتد فرهنگی داریم که قصد داریم همان را حفظ کنیم و به آن بچسبیم. فرهنگی که سر مت باسبی و سر الکس فرگوسن پایه گذاری کردند؛ سرعت، قدرت و حملات سریع.

ما همه فلسفه و باورهای خودمان را در شیوه های مختلف پیروزی در مسابقات فوتبال داریم. راه های خیلی زیادی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد. به نظرم ما به عنوان یک باشگاه موفق بوده ایم، من احساس می کنم که ما در حال بهتر شدن و پیشرفت هستیم و به کسب عناوین قهرمانی نزدیک می شویم.

من همیشه به راه و روش خودم برای بازی کردن اطمینان داشته ام و گاهی به دیگر سرمربیان نگاه می کنی و می گویی فقط یک نکته کوچک را از شیوه بازی آنها وام می گیرم، فقط یک نکته کوچک که از دیگری قرض گرفته می شود.

به عنوان یک بازیکن هم من همینطور بودم. من نمی توانستم مثل بکام باشم اما همیشه دلم می خواست که توپ را مثل بکام از این سر زمین به آن سر زمین ارسال کنم. نمی توانستم بازیکنی مثل رایان گیگز باشم اما دوست داشتم که به خوبی او دریبل بزنم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سولسشر اوله گونار سولسشر سولسشر منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود

تیم ملی فوتبال زنان بلاروس برای بازی با ایران به کشورمان سفر می‌کند.

طرفداری | تیم ملی فوتبال زنان ایران در پنجره بازی‌های ملی (فیفا دی) در خردادماه 1403 دو دیدار دوستانه با بلاروس برگزار می‌کند.

به همین منظور تیم ملی فوتبال زنان بلاروس برای انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی زنان ایران هشتم خردادماه وارد تهران می شود و در روزهای 10 و 13 خردادماه به مصاف تیم ملی فوتبال زنان کشورمان می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی