Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@03:47:10 GMT

معلمان ۶۰ گیگ اینترنت رایگان دریافت می ‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۸۸۹

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته وارد ایران شد و از همان هفته‌های ابتدایی، برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس، آموزش مجازی در مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها به راه افتاد. در روزهای ابتدایی شیوع کرونا، بسیاری از کاربران خواستار امکاناتی از جمله اینترنت رایگان برای گذراندن این اوقات در منازل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در اینستاگرام خود اعلام کرده که معلمان می‌توانند برای دریافت بسته رایگان آموزش مجازی ۶۰ گیگابایتی، به سامانه ictgifts.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند. مهلت ثبت‌نام تا روز چهارشنبه هفته جاری است.  

 

در حالی که پس از تصمیم به برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها به‌صورت مجازی، اعلام شد آی‌پی‌هایی که توسط دانشگاه‌ها به وزارت ارتباطات اعلام شود، رایگان است، همواره اعتراضاتی نسبت به رایگان نشدن برخی از سایت‌ها وجود داشت و به همین دلیل چندی پیش اعلام شد در ترم تحصیلی جدید به جای رایگان شدن سایت دانشگاه‌ها، هر دانشجو و طلبه ۶۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درباره اینترنت رایگان برای دانش‌آموزان گفته بود: بر اساس سیاستی که وزارت آموزش‌وپرورش اتخاذ کرد، آموزش‌ها به بستر سامانه شاد منتقل‌شده و این سامانه برای آموزش مجازی مورد تائید این وزارتخانه در مدارس دولتی است؛ بنابراین آموزش مجازی رایگان از طریق سامانه شاد فراهم‌شده است و برای استفاده از آن، هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و تمام هزینه‌های آن را دولت تأمین می‌کند.

 

ایسنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام وزیر ارتباطات اقتصاد جام نیوز معلم اینترنت اینترنت رایگان آموزش مجازی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است

ایسنا/یزد مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان یزد ظهار کرد: با راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان، ضمن رفع مشکلات عمده حوزه حمل‌ و نقل مهریز، می‌توانیم شاهد برقراری عدالت بین رانندگان و توزیع بار عادلانه باشیم.

«محمد رستگاری» در دیدار با «احمد آخوندی» سرپرست جدید فرمانداری مهریز، در ادامه گفت: در دو سال و نیم گذشته میزان ریالی طرح‌های حوزه راه شهرستان مهریز نسبت به وضعیت مشابه سال‌های قبل، رشد ۱۰ برابری داشته است.

وق افزود: طی حدود ۳۰ ماه گذشته (در دولت سیزدهم) تعداد قراردادهای طرح‌های حوزه راه در شهرستان مهریز از ۱۲ به ۵۲ مورد و میزان ریالی آن نیز از ۳۱ به ۳۰۸ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، رستگاری در ادامه شرح مفصلی از طرح‌های بزرگ روشنایی بزرگراه یزد – مهریز، محور زردین – منشاد، روکش محورهای اصلی، تبدیل آبنما محور گردکوه – بهادران به پل، ایمن‌سازی محور مهریز – تنگچنار، ساماندهی میدان ورودی شهر و همچنین روکش محور مروست ارائه کرد و گفت: انجام برخی از طرح‌ها و تعریف طرح‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت