Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:16:19 GMT

بنزما از دریبل به یادماندنی تا گل سه امتیازی در دربی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۳۷۶

بنزما از دریبل به یادماندنی تا گل سه امتیازی در دربی

هرچند آمار گلزنی کریم بنزما در دربی مادرید چندان قابل توجه نیست ولی از او بازی هایی فوق العاده برابر اتلتیکو به خاطر داریم.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، زین الدین زیدان در نشست خبری روز گذشته خود ابراز خوشحالی کرد که کریم بنزما توانسته خود را به دربی مادرید برساند. کریم مدتی مصدوم بود ولی در بهترین زمان ممکن بهبود پیدا کرد و امشب تنها مهاجم شماره 9 رئال برابر اتلتیکو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریانو دیاز دخیره بنزما امروز به دلیل مصدومیت غایب است.

 

 

 

 

زیدان در مورد بنزما گفت:« کریم برای ما و سیستم بازی مان اهمیت بالایی دارد. نه فقط از بابت گلزنی که حضورش در میدان همیشه کلیدی است و باعث می شود دیگر بازیکنان نیز بازی بهتر و روان تری ارائه دهند. هر فوتبال دوستی از تماشای بازی های کریم لذت می برد.»

 

بنزما در بازی برگشت فصل گذشته لالیگا و در شرایطی که رئال و بارسا رقابت شانه به شانه ای دV صدر جدول داشتندt زننده تک گل برتری تیمش در در دربی بود. او روی همکاری فرلاند مندی و وینیسیوس پاس خوبی دریافت کرد و توانست کار را تمام کند اما بدون شک دریبل تاریخی روی خط او در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2017 خاطره انگیزترین حرکت او در دربی مادرید بوده است. حرکتی که منجر به گل ایسکو شد و با همان گل رئال به فینال رفت.

 

 

 

 

آمار کلی بنزما در دربی ها اما چندان قابل توجه نیست. او در 35 بازی برابر اتلتیکو تنها 5 گل زده است یعنی هر 7 بازی و هر 527 دقیقه یک گل. از این 5 گل سه گل را او به یان اوبلاک زده است. کریم 18 بار برابر اوبلاک قرار گرفته و سه بار مغلوبش کرده؛ امشب نوبت چهارمی است؟

 

کریم بنزما اتلتیکو مادرید رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم بنزما اتلتیکو مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برتری ارزشمند هوادار تهران مقابل صنعت نفت آبادان کاری کرد تا خیال این تیم بابت بقا در لیگ برتر تقریبا راحت شود که گل دوم بنفش پوشان را کریم اسلامی با سه سرتوپ دیدنی و شوت زمینیِ پای چپ، مشابه با حرکت و گل‌های کریم بنزما به ثمر رساند.

هوادار مقابل صنعت نفت دوباره در خط حمله مهاجم با تجربه خود را در اختیار داشت و این بازیکن هم نمی‌خواست در بازگشت به جمع نفرات اصلی تیمش جایگاه خود را از دست بدهد و توانست با یک بازی درخشان نقش کلیدی در سه امتیاز مقابل تیم سرسخت صنعت نفت داشته باشد.

کریم اسلامی که پیش از این چهار گل مهم برای بنفش پوشان زده بود، در دیدار با آبادانی‌ها هم کاری کرد تا از شوک زودهنگام خارج شوند و با گرفتن خطاهای متعدد در زمین حریف فرصت زدن ایستگاهی و گل را برای تیمش به وجود آورد و دومین گل هوادار را هم با حرکت انفرادی و سه سرتوپ و دریبل و در نهایت شوت زمینیِ پای چپ زد تا مهره شاخص تیمش در این دیدار باشد.

مهاجم با تجربه هوادار تهران با عملکردش در این دیدار توانست پنجمین گل خود در فصل جاری لیگ برتر را به ثمر رساند که این آمار او در مقایسه با بسیاری از مهاجمان جوان لیگ بالاتر و قابل توجه‌تر است.

دیگر خبرها

  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)