Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@14:25:05 GMT

انيميشن «آيينه خيس» ساخته شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۷۳۵

انيميشن «آيينه خيس» ساخته شد

خبرگزاری آریا-انیمیشن «آیینه خیس» به کارگردانی امیرهوشنگ معین که برداشتی آزاد از شعر شیخ صنعان عطار است، آماده نمایش شد.
به گزارش آریا، انیمیشن «آیینه خیس» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی امیرهوشنگ معین که برداشتی آزاد از شعر شیخ صنعان عطار است، آماده نمایش شد.
«آیینه خیس» داستان نگارگر پیری است که عاشق دختر جوانی می‌شود؛ نگارگری که سال‌ها قصه عشق تصویر کرده ولی امروز خود در دام آن افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیرهوشنگ معین درباره‌ی این اثر توضیح داد: «آیینه خیس» برداشتی آزاد از شعر شیخ صنعان عطار است و دیالوگی ندارد. مخاطبان این فیلم، بزرگسالان خواهند بود. البته می‌توان مخاطبان کم سن‌تر را هم در جمع تماشاگران این انیمیشن محسوب کرد، اما قصد من تمرکز بر بزرگسالان است.
وی افزود: «آیینه خیس» در مدت زمان هفت دقیقه و با تکنیک کات‌اوت که تکنیکی دوبُعدی است، تولید شده است.
عوامل تولید این انیمیشن عبارتند از تهیه‌کننده، کارگردان و انیماتور: امیرهوشنگ معین، فیلمنامه: هاجر مرادی، امیرهوشنگ معین، موسیقی: مهدی نادری، صدا: رنو دنی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!

به گزارش «تابنا:» به نقل از زومیت، بافت معتقد است تصاویر و ویدئوهایی که توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شوند، به‌حدی قانع‌کننده هستند که دیگر واقعی یا ساختگی بودن آن‌ها را نمی‌توان به‌آسانی تشخیص داد.

بافت اعلام کرد که کلاهبرداران برای دریافت پول نقد از افراد، یک ویدئو با کمک فناوری دیپ‌فیک از او ساخته بودند. او همچنین مانند سال گذشته هوش مصنوعی را به بمب اتم تشبیه کرد.

سرمایه‌گذار معروف آمریکایی از خطرناک‌ بودن هوش مصنوعی صحبت می‌کند و این در حالی است که بافت قبل از انتشار ChatGPT از پتانسیل هوش مصنوعی تعریف می‌کرد.

مدیرعامل سرشناس برکشر هاتاوی پیش‌تر تأکید کرده بود که در زمینه‌ی فناوری هوش مصنوعی متخصص نیست؛ اما اهمیت آن را هم انکار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • عکس| فیلم زندگی «تتلو» ساخته می‌شود؟
  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • ترمیم سریع سوختگی با بانداژ ساخته‌شده از سیب، ذرت و سویا!
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها