Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسوول واحد تجسمی حوزه هنری کردستان عصر یکشنبه در نشست خبری مجازی اظهار داشت: نواحی نایسر وننله به‌عنوان نواحی متصل شده به سنندج کار فرهنگی وهنری در جهت تحت پوشش قراردادن علاقمندان انجام نشده و اصولاً تمام مباحث در این ۲ناحیه برمحور مسائل اقتصادی  قرار گرفته است.

شیلان برهانی افزود: بحث هویت بخشی به این ۲ناحیه از برنامه‌هایی است که در دستور کار حوزه هنری در قالب طرح ملی ساماندهی و توانمند سازی سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌ای قرارگرفته است و براین مبنا در نظر است برنامه های هنری وفرهنگی درنایسر و ننله در بخش‌ های مختلف انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: در گزارش‌های تصویری و خبری منتشرشده از این ۲ناحیه با توجه به نگاه غالب اقتصادی در به تصویر درآوردن معضلات شهری و مشکلات بوده است که ما در نظر داریم در اردویی یک روزه پتانسیل‌ها و ویژگی‌های خاص این ۲ناحیه را در راستای هویت ‌بخشی فرهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای فعالیت‌های هنری و ترغیب جوانان ونوجوانان به این موضوع را درکنار توجه مسوولان به ضرورت کارفرهنگی به عنوان یک ضرورت مهم مورد توجه قرار دهیم.

مسوول واحد تجسمی حوزه هنری کردستان گفت: در این اردو در کنار عکاسان توانمند استان تعدادی از هنرجویان و علاقه‌مندان هنر عکاسی از نواحی نایسر و ننله نیز که خود زیست بوم این ۲ منطقه را تجربه کرده‌اند حضور خواهند داشت و درپایان ضمن ارائه گواهی حضور برای تمام‌ شرکت‌کنندگان به نفرات اول تا سوم جوایزی نیز اهدا خواهد شد.

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت حضور در این اردو می توانند تا ۲۰ اسفند با شماره۰۸۷۳۳۲۴۶۴۶۰ تماس گرفته و ثبت نام کنند.

اردوی یک روزه عکاسی از نواحی منفصل شهری سنندج روز شنبه ۲۳ اسفند با سرپرستی مهدی توکلی از عکاسان جوان استان برگزار خواهد شد، ضمن اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری آن توسط حوزه هنری با همکاری شرکت بازآفرینی شهری و شهرداری سنندج تأمین شده است.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج سنندج حوزه هنری عکاسی خبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج سنندج کردستان شهرداری سنندج سنندج حوزه هنری عکاسی خبری اخبار کنکور حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود