Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در سومین روز از هفته منابع طبیعی که با شعار" فرهنگ ورسانه" آغاز شد، مراسم کاشت نهال در محوطه صدا وسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد باحضور مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری و مدیرکل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد وسایر کارکنان
در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت،  صورت گرفت.

مدیر کل صدا وسیما مرکز استان افزود: با هدف نهادینه کردن فرهنگ درختکاری و در جهت تحقق بیان مقام معظم رهبری مبنی بر "هر ایرانی یک درخت" صورت گرفت، چند اصله نهال  کاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیر رئوف خاطرنشان کرد: منابع طبیعی و مباحث فرهنگی در دستور کار ماست و وظیفه داریم در این رابطه تلاش کنیم و صدا و سیمای استان در نظر دارد همچون گذشته به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در کنار اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان حضوری فعال داشته باشد.

در ادامه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد افزود:اولویت کاری این اداره کل را اجرای کلیه طرح های منابع طبیعی با مشارکت تشکل ها، شورای اسلامی، دهیاریها و بهره برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی عنوان کرد و افزود: اعتقاد داریم در حوزه منابع طبیعی بدون همراهی مردم موفقیتی حاصل نمی شود.

حکمتیان اصل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فعالان منابع طبیعی در اسفندماه 93 مبنی بر نقش مهم رسانه ملی در امر فرهنگ سازی در حوزه منابع طبیعی ابراز امیدواری کرد تا با تعامل و همکاری های بیشتر با صدا و سیما  بتوان فرهنگ منابع طبیعی را به معارف عمومی تبدیل کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: منابع طبیعی فرهنگ مقام معظم رهبری طبیعت منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره