Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا روزها 16 و 17 اسفندماه در شهر رُم ایتالیا برگزار و تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان که با 2 کشتی گیر در این رقابت ها حضور یافته بود توسط علیرضا کریمی در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

بهنام احسان پور در وزن 65 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم بهنام احسان پور در دور اول با نتیجه 8 بر 9 مقابل روهیت از هند مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی گیر مغولستان، احسان پور از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه 6 بر 3 هایدن زیلمر از آمریکا را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر ابراهیم جیتفجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. کریمی در این دیدار به مقابل کولین مور دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از آمریکا با نتیجه 3 بر 3 مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد ایتالیا مدال نقره تیم منتخب احسان پور مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جوانان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران پنج شنبه ۶ اردیبهشت در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان به مصاف تیم تایلند رفتند و ۲۳ به صفر نتیجه را به حریف واگذار کردند.    نمایندگان کشورمان در سومین دیدار خود از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف تیم کویت می‌روند.   تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازد.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات