Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@13:57:39 GMT

کلید آزمون دکتری ۲۰ اسفند منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۲۲۸۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: صبح جمعه پانزدهم اسفند ۱۳۹۹ آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برگزار شد.

زرین آمیزی اضافه کرد: در این آزمون ۱۸۵ هزار و ۶۹ داوطلب ثبت نام کرده بودند، بر اساس آمار تعداد ۱۶۳ هزار و ۹۶۷ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند و ۲۱ هزار و ۱۰۲ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت نکردند که آمار نهایی غایبان بعد از قرائت پاسخ نامه‌ها مشخص و اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: به عبارتی در این آزمون ۱۱ درصد از داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت نکردند.   از جمع کل داوطلبان این آزمون، ۸۲ هزار و ۶۹۶ نفر (۴۵ درصد) زن و ۱۰۲ هزار و ۳۷۳ نفر (۵۵ درصد) مرد بودند.  

زرین آمیزی گفت: کلید اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۰ روز چهارشنبه ۲۰ اسفند بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

به گفته‌ مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش، داوطلبان کنکور دکتری ۱۴ روز مهلت اعتراض به کلید سوالات را دارند و از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش توضیح داد: در گروه علوم انسانی ۱۱۷ هزار و ۱۷ داوطلب، علوم پایه ۱۴ هزار و ۵۲۸ داوطلب، فنی مهندسی ۲۹ هزار و ۷۸۷ داوطلب، کشاورزی و منابع طبیعی ۸ هزار و ۱۳۹ نفر، هنر ۹ هزار و ۵۴۲ نفر، دامپزشکی ۲ هزار و ۳۳۴ داوطلب، زبان ۳ هزار و ۷۲۲ داوطلب شرکت کردند.  

زرین آمیزی افزود:  نتایج اولیه شامل کارنامه خام، تراز و نمره کل دهه آخر فروردین ماه ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود و انتخاب رشته هفته اول اردیبهشت آغاز خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سازمان سنجش زرین آمیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در اطلاعیه این سازمان آمده؛ دفترچه سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد و کلید اولیه سوالات از سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) در دسترس خواهد بود.
داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) حداکثر تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون را از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به این سازمان اعلام کنند.
داوطلبان و علاقه‌مندان برای اطلاع از دفترچه سوالات به این پیوند مراجعه کرده و فایل‌های پی‌دی‌اف هر کدام از دفترچه سوالات را جداگانه از این صفحه بارگذاری کنند.

دیگر خبرها

  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور۱۴۰۳ اعلام شد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود
  • کلید اولیه کنکور ۱۴۰۳ سه شنبه منتشر می شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • آزمون سراسری برای دواطلبان سیل زده تکرار می شود
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد