Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@21:38:26 GMT

استقبال از بهار ۱۴۰۰ در قلب پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۵۴۷۲

استقبال از بهار ۱۴۰۰ در قلب پایتخت

 «علیرضا علی‌بخشی»   با بیان اینکه هندریل مجموعه پل‌های سواره‌رو حکیم‌ـ کردستان، کارگرـ حکیم، شصت و چهارم اسدآبادی، گمنام‌ـ کردستان، حافظ‌ـ کریمخان‌زندـ انقلاب و حکیم‌ـ مدرس در مرحله رنگ‌آمیزی است، ادامه داد: «بخش قابل‌توجهی از رنگ‌آمیزی پل‌های عابرپیاده منطقه ۶ نیز انجام شده است، به‌طوری که تاکنون رنگ‌آمیزی ۱۱ پل عابر به میزان بیش از ۱۲ هزارمترمربع اجرا شده و این عملیات در ۸ پل عابرپیاده به متراژ ۹ هزارمترمربع در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ۶ تهران افزود: «رنگ‌آمیزی همه پل‌های عرضی روی جوی آب، نرده‌ها، پست‌های برق، دستک‌ها، پایه تابلوهای شناسایی معابر و پایه تابلوهای ترافیکی در ۱۷ محور، بخش دیگر استفاده از رنگ در زیباسازی قلب پایتخت است که در محورهای حضرت ولی‌عصر(عج)، فاطمی، بزرگراه مدرس، پل شهید بهشتی و مطهری هم در حال اجراست.»


همچنین  رئیس اداره مدیریت پسماند منطقه ۷ از اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ در این منطقه خبر داد. «مجید محمدی» گفت: «توزیع کیسه پارچه‌ای در بازارهای میوه و تره‌بار، آموزش در ‌سراهای محله، بوستان‌ها، راسته‌های تجاری، قدردانی و تشکر از شهروندان و کارکنان فعال در تفکیک پسماند، توزیع سبزه و گل در غرفه‌های بازیافت منطقه و شست‌وشو و رنگ‌آمیزی، ضدعفونی و سم‌پاشی غرفه‌های بازیافت از دیگر فعالیت‌هایی است که در دستور کار اداره مدیریت پسماند این منطقه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی قرار دارد.» «شادی مالکی» رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۷ گفت: «در آستانه سال جدید و برای استقبال  از سال نو و همچنین شروع بهار تعویض کفپوش بوستان‌های برزگران، نارنج، شهدای سبلان و بهار شیراز از سوی اداره فضای سبز منطقه اجرا می‌شود.» او ادامه داد: «رنگ‌آمیزی المان‌ها و آبنماهای محدوده و پایه چراغ‌های پارک از دیگر فعالیت‌های در حال اجرا از سوی این اداره خواهد بود.» به گفته رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۷ بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی منطقه نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 588993 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۶ شهرداری عابر پیاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۶ شهرداری عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شکری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند خبر داد و اظهار کرد: این طرح به منظور ترویج فرهنگ درخت‌کاری‌اجرا شده است.

وی گفت: با هدف تحقق تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت جهاد کشاورزی در خصوص پویش ایران سرسبز - ایران قوی و طرح کاشت یک میلیارد درخت به مدت چهار سال، «طرح هر مدرسه یک نهالستان» برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی سطح شهرستان دماوند در حال اجراست.

شکری افزود: در همین راستا کارگاه آموزشی یک روزه مدرسه ابتدایی خواهران بابایی دماوند در نهالستان و ایستگاه تولید بذر و نهال مرتعی شمس منابع طبیعی شهرستان دماوند برگزار شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند عوان کرد: در این برنامه کارشناسان واحد جنگل اداره منابع طبیعی شهرستان دماوند در مورد اهمیت درختکاری، حفظ طبیعت، نحوه کاشت بذر و نگهداری و مراقبت از آن را به دانش‌آموزان آموزش دادند.

شکری تصریح کرد: همچنین در این برنامه جهت دریافت کارت همیار طبیعت از دانش‌آموزان دعوت به عمل آمد تا با تحویل مدارک شناسایی به واحد آموزش و ترویج اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند مراجعه و ثبت‌نام کنند.

کد خبر 6097471

دیگر خبرها

  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم