Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان استفانو پیولی در دیداری خانگی از سری رقابت‌های سری A ایتالیا به برد ارزشمندی مقابل هلاس ورونا دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وششم سری A ایتالیا، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه به وقت تهران) با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی میلان در خانه هلاس ورونا به پیروزی 2 بر صفر دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای روسونری در این بازی راد کرونیچ در دقیقه 27 و دیوگو دالو در دقیقه 50 گلزنی کردند.

شاگردان استفانو پیولی با این برد 56 امتیازی شدند و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه خود در رده دوم جدول رده‌بندی، فاصله‌شان با اینتر صدرنشین که یک بازی کمتر انجام داده را به 3 امتیاز کاهش دادند. هلاس ورونا هم با 38 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

در دو بازی همزمان هم فیورنتینا در دیداری خانگی مقابل پارما تن به تساوی 3-3 داد و کروتونه هم میهمان خود تورینو را با نتیجه 4 بر 2 از پیش‌رو برداشت.

جدول رده‌بندی سری A ایتالیا

در همین چارچوب امشب دو دیدار دیگر به شرح زیر برگزار می‌شود:

سامپدوریا - کالیاری؛ ساعت 20:30

ناپولی - بولونیا؛ ساعت 23:15

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان استفانو پیولی سری A میلان اینترمیلان استفانو پیولی سری A میلان هلاس ورونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!