Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:02:27 GMT

«نبی» از دبیرکلی فدراسیون فوتبال استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۳۵۲۲

«نبی» از دبیرکلی فدراسیون فوتبال استعفا کرد

به گزارش ایرنا، دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به شهاب‌الدین عزیزی‌ خادم رییس تازه منتخب این فدراسیون و اعضای هیات رییسه، ضمن اعلام استعفای خود نوشت:

ریاست محترم فدراسیون

اعضای محترم هیات ریسه فدراسیون

با سلام و احترام

در این فرصت ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت شما بزرگواران در مسئولیت جدید که منتخب اعضاء محترم مجمع عمومی فدراسیون می باشید، از یک سو و از سوی دیگر امید است مطابق مقررات کشور و اساسنامه فدراسیون این تغییرات جدید منتج به تحول هر چه بیشتر در راستای فوتبال پایدار گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشاء الله

همانگونه که مستحضرید در این یکساله اخیر، مسوولیت دبیرکلی فدراسیون، تیم‌های ملی و ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال را در شرایط سخت Covid۱۹، پذیرفتم و ایام پرتلاطمی را با فراز و نشیب‌های بسیار متفاوت نسبت به سال‌های گذشته نیز در تاریخ فوتبال ایران شاهد بودیم و با پرهیز از حاشیه ها و دیگر موضوعات ناصواب، مدیریت بحران را تجربه و از دوره گذار عبور کردیم و به بیان دیگر مشکلات دو رقمی کمرنگ و به یک رقمی نزدیک شدیم که قطعاً برای رسیدن به شرایط مطلوب می بایست با تلاش مستمر، سازنده، برنامه محور با حفظ و تثبیت فضای همکاری برای سرمایه‌های انسانی موجود در فدراسیون و لزوماً تعامل هر چه بیشتر با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و هم افزایی با اعضاء مجمع (ماده ۱۰ اساسنامه) و همچنین سایر بخش‌های ذیربط در مدار قانون این فرآیند را طی مسیر نمایید.

علی ایحال، همواره راضی به رضای خداوند سبحان بوده و هستم و در تقدیرم آمده با کناره گیری از سمت‌های مذکور، ادامه خدمت و امانت داری را همراه با موفقیت هر چه بیشتر برای سایر عزیزان که منتخب هیئت رییسه خواهند بود مسئلت دارم.

در خاتمه عرایضم، از کلیه همکاران ارجمندم به ویژه در فدراسیون، سازمان لیگ کشور، مرکز ملی فوتبال، ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال، هیات‌های فوتبال استان های کشور، باشگاه های کشور و پیشکسوتان بزرگوار در عرصه ورزش و رسانه‌های محترم گروهی سپاسگزاری می‌نمایم.

موفق و مؤید باشید.

مهدی محمد نبی

 نبی از اوایل فرودین‌ماه سال ۱۳۹۹ پس از موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، یکشنبه هفته گذشته در سالن اجلاس سران و با حضور مقامات وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، نماینده سازمان بازرسی و اعضای مجمع برگزار شد و در این انتخابات «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» برای چهار سال  به‌ عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

برچسب‌ها اساسنامه فوتبال کمیته ملی المپیک مدیریت بحران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اساسنامه فوتبال کمیته ملی المپیک اساسنامه فوتبال کمیته ملی المپیک مدیریت بحران اخبار کنکور فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در فدراسیون فوتبال اسپانیا، سرانجام به صورت رسمی رئیس این سازمان معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز (جمعه) پدرو روچا را به عنوان رئیس جدید این سازمان و جانشین لوئیس روبیالس، معرفی کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا از ماه سپتامبر سال گذشته در پی ماجرای رسوایی اخلاقی لوئیس روبیالس و استعفای او؛ به صورت موقت توسط روچا اداره می‌شد تا اینکه انتخابات میان دوره ماه می برای معرفی رئیس جدید برگزار شود اما به دلیل اینکه جز روچای 69 ساله شخص دیگری برای شرکت در این انتخابات نامزد نشده بود، او با حمایت اکثریت اعضای مجمع فدراسیون زودتر از موعد مقرر به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

انتخاب روچا به عنوان رئیس جدید فدارسیون فوتبال اسپانیا، پس از ابراز نگرانی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از وضعیت موجود وگمانه‌زنی‌ها درباره احتمال محرومیت نمایندگان باشگاهی و ملی این کشور به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال صورت گرفته است.  

دوره ریاست رسمی روچا بر فدراسیون فوتبال اسپانیا کوتاه و تنها سه ماه خواهد بود (تا زمان برگزاری انتخابات عادی بعدی ریاست فدراسیون) اما همین هم برای نجات پیدا کردن نمایندگان فوتبال اسپانیا از محرومیت‌های فیفا و یوفا کافی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی