Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در شرق عربستان سعودی ائتلاف متجاوز این کشور به یمن مدعی رهگیری دو فروند موشک بالستیک یمن در غرب عربستان خبر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ائتلاف سعودی متجاوز به یمن مدعی رهگیری دو فروند موشک بالستیک در غرب عربستان خبر شد.

  سخنگوی این ائتلاف یکشنبه شب در بیانیه‌ای مدعی شد که پدافند موشکی عربستان سعودی در منطقه جیزان (جازان) دو فروند موشک بالستیک را رهگیری و منهدم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  همزمان با این ادعا، کاربران سعودی در توییتر از شنیده شدن صدای انفجار در شهرهای «الدمام» و «الخبر» واقع در شرق عربستان سعودی (حاشیه خلیج فارس) خبر دادند.   تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از شرق عربستان سعودی حکایت از این دارد که یکی از این موشک‌ها به زمین اصابت کرده و پدافند سعودی موفق به رهگیری آن نشده است. شهرهای بندری الدمام و الخبر در ساحل خلیج فارس، شرقی‌ترین شهرهای سعودی و نزدیک به هم هستند و مقادیر زیادی نفت تولید شده توسط شرکت ملی نفت عربستان سعودی (آرامکو) از این شهر صادر می‌شود.   یکی از ساکنا شهر الخبر نوشت: «صدای شدید در الخبر را شنیدید. با اینکه دور بود ولی شیشه‌های خانه [ما] لرزید. خداوند عربستان سعودی را از هر شری حفظ کند». سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن دقایقی پیش در حساب توییری خود نوشت که به زودی بیانیه‌ای مهم درباه عملیات منحصر به فرد این کشور علیه اهداف نظامی و حیاتی عربستان سعودی منتشر خواهد کرد.   به نظر می‌رسد که عملیات تلافی‌جویانه امشب نیروهای یمن در واکنش به بمباران شهر صنعاء توسط ائتلاف متجاوز سعودی است که مدعی شده است اهداف نظامی (ولی مسکونی) را هدف قرار داده است.   جنبش انصارالله یمن و دولت نجات ملی در این کشور (مستقر در شهر صنعاء) رسماً تهدید کردند که پاسخ این حملات را خواهد داد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عربستان سعودی شرق عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، مقاومت اسلامی عراق در راستای حمایت از ملت فلسطین در غزه و یاری مقاومت شریف آن حملاتی به اراضی اشغالی انجام داد.

مقاومت اسلامی عراق لحظاتی از حمله به با موشک پیشرفته کروز به اهداف راهبردی و حیاتی در فلسطین اشغالی و در مناطق بئر السبع و تل آویو را منتشر کرد.

مقاومت اسلامی عراق از حمله به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی خبر داده بود. در همین ارتباط نیز مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با موشک یک هدف حیاتی را در بئرالسبع در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین بیان کرده بود که دو هدف حیاتی را در تل آویو در سرزمین‌های اشغالی با موشک هدف قرار دادیم. به گفته مقاومت اسلامی عراق، حمله به دو هدف در بئر السبع و تل آویو انجام شد.

تصاویر ماهواره‌ای نیز از اهداف مورد اصابت قرار گرفته از سوی مقاومت اسلامی در عراق در سرزمین‌های اشغالی حکایت دارد.

مقاومت اسلامی عراق همچنین از حمله موفق با سلاح مناسب به هدفی حیاتی در بحرالمیت خبر داده بود.

کد خبر 6095429

دیگر خبرها

  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • انفجار در حومه دمشق؛ اسرائیل مدعی رهگیری موشک و حمله متقابل است
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه