Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجوعی گفت: آيين اختتاميه اين كنفرانس ملي، مقارن با روز مبعث نبي رحمت (ص) ۲۱ اسفند ماه ۹۹ با قرائت پيام مرجع عالي قدر جهان اسلام؛ آيت الله ناصر مكارم شيرازي توسط نماينده اين مرجع عظام برگزار مي شود

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مرتضي رجوعي» عصر(۱۷ اسفند) در جمع خبرنگاران ضمن تشريح برنامه هاي كنفرانس ملي «امام رضا (ع) و علوم روز» گفت: آيين اختتاميه اين كنفرانس ملي، مقارن با روز مبعث نبي رحمت (ص) ۲۱ اسفند ماه ۹۹ با قرائت پيام مرجع عالي قدر جهان اسلام؛ آيت الله ناصر مكارم شيرازي توسط نماينده اين مرجع عظام برگزار مي شود و حجت الاسلام و المسلمين مروي، توليت معزز آستان قدس رضوي و دكتر سعيدرضا عاملي دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي سخنرانان اين مراسم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئيس دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) افزود: تقدير و رونمايي از توليدات و آثار هشت نويسنده برتر در حوزه امام رضا(ع) و علوم روز، تقدير از دو تن از چهره هاي شاخص علمي و برجسته ملي و بين المللي كه در طول دهه هاي گذشته آثار ارزشمند و تاثيرگذار علمي را در ارتباط با احياي علوم و معارف عالم آل محمد (ص) به نگارش درآورده اند، از ديگر بخش هاي آيين اختتاميه اين كنفرانس ملي مي باشد.

 

وی ادامه داد: دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) مطابق با رسالت ها و رويكردهاي علمي خود مبتني بر اولويت گذاري نسبت به موضوعات مرتبط با ترويج و تبيين معارف اهل بيت(ع) به ويژه اشاعه معارف عالم آل محمد (ص) و تبيين ارتباط مسائل علمي و اجرايي جامعه با معارف ايشان و ارائه راهبردهاي علمي- ديني به آن، كنفرانس ملي «امام رضا (ع) و علوم روز» و هفت پيش نشست تخصصي را با حضور نخبگان و پژوهشگران حوزوي- دانشگاهي و مديران و متوليان اجرايي كرده است.

 

رجوعی با اشاره به همكاري بيش از ۴۰ مجموعه علمی و دانشگاهی معتبر ملی در برگزاري برنامه هاي علمي كنفرانس امام رضا(ع) و علوم روز، خاطرنشان كرد: ۲۸۰ مقاله به صورت انفرادي و گروهي با موضوع؛ «ارتباطات و تبليغ ديني»، «روانشناسي و علوم تربيتي»، «علوم پزشكي و سلامت»، «هنر و معماري»، «علوم سياسي»، «مديريت»، «اقتصاد»، «حقوق» و بخش ويژه «تجربه نگاري و الگوسازي اقدامات و برنامه هاي شاخص اعتاب مقدسه و اماكن متبركه مذهبي با محوريت اقدامات مديريتي، اقتصادي، حقوقي، هنري تبليغي، تربيتي، بهداشت و سلامت و محروميت زدايي» به دبيرخانه كنفرانس امام رضا(ع) ارسال شده است.

 

رئيس دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) عنوان كرد: بالاترين حجم مقالات ارسال شده در سه محور علوم تربيتي و روانشناسي با ۵۰ مقاله، امام رضا(ع) ارتباطات و تبليغات با ۴۵ مقاله و محور اشتغال و اقتصاد با ۴۰ مقاله مي باشد.

 

وی برگزاري اين برنامه علمي را زمينه اي براي معرفي شاخصه هاي سيره و تعاليم امام رضا (ع) در ابعاد مختلف علمي، سياسي، اقتصادي، فرهنگي، ديني و تبليغي عنوان و ابراز اميدواري كرد: برگزاري برنامه هاي علمي از اين دست زمينه اي مناسب و شايسته براي آشنايي گروه هاي مختلف مردمي با علوم و معارف ناب اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام) در سطح جهان را فراهم آورد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئيس دانشگاه بين المللي امام رضا ع کنفرانس ملی امام رضا ع کنفرانس ملی بین المللی علوم روز امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد