Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۳۱۲ خود تعرفه ارائه خدمات تلفن همراه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت را تصویب کرد. در این مصوبه سقف تعرفه ارائه خدمات تلفن همراه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی و دفاتر فروش و خدمات حضوری دارندگان پروانه ارائه خدمات موبایل، تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق این مصوبه دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن همراه موظف هستند مطابق این جدول به غیر از ردیف‌های ۹ و ۱۵، سایر خدمات را روی کلیه سامانه‌های فروش خود از جمله بسترهای کد خدمات دستوری، پیامک، اپلیکیشن و پورتال به صورت آنلاین و الکترونیکی و بدون دریافت هرگونه وجه اعم از سهم دفاتر و دارنده پروانه، ارائه کنند.

در صورتی که ارائه خدمات مستلزم هزینه‌های قانونی دیگری باشد، با تأیید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از مشترک دریافت می‌شود. دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر خدمات ICT روستایی نباید هیچ‌گونه تبعیضی در ارائه خدمات مربوط به دارندگان پروانه طرف قرارداد خود قائل شوند. هیچ‌یک از دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن همراه، نباید دفاتر پیشخوان را به خدمت ندادن به سایر دارندگان پروانه، مجبور کنند. دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن همراه موظف هستند تعرفه‌های موضوع این مصوبه را در پرتال، دفاتر فروش و خدمات حضوری خود اطلاع رسانی کنند.

دفاتر پیشخوان موظف هستند تعرفه‌های موضوع این مصوبه را در محل دفتر و در معرض دید مشترکین نصب کند. همچنین دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی برای ارائه خدمات موضوع این مصوبه باید الزامات مصوبه قبلی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (شماره ۲۸۹) را رعایت کنند. از تاریخ ابلاغ این مصوبه، تعرفه قبلی خدمات تلفن ثابت قابل ارائه در دفاتر پیشخوان (مصوبه ۲۰۵) از درجه اعتبار ساقط است.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید

سامانه ثبت تخلفات ترافیکی رسانه های صوت و تصویر فراگیر راه‌اندازی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ارتباطات وزارت ارتباطات دفاتر پیشخوان دولت دارندگان پروانه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه خدمات تلفن همراه دفاتر پیشخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد، مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا با حضور جراح و متخصص گوش حلق و بینی خدمات جراحی لوزه برای اطفال و بزرگسالان را به بیماران ارائه می کند.

 با هدف کاهش هزینه های بیماران و درراستای سیاست های حمایتی دولت خدمات جراحی لوزه با پذیرش همه بیمه های درمانی و با تعرفه دولتی انجام می‌گیرد.

بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت جراحی اطفال زیر ۷ سال رایگان است.

 شهروندان جهت اخذ نوبت می توانند در تمام ساعات شبانه روز از طریق شماره ۳۷۱۴۰ و سامانه nobat.muq.ac.ir اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • MEC چیست و از کی در ایران است؟
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت