Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان زمین فوتبال چمن مصنوعی داریاب در شهرستان دورود افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ روز یکشنبه  در مراسمی با حضور حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ؛گودرزی نماینده مردم دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی ،خدانظر دریکوند فرماندار دورود و جمعی دیگر از مسئولین محلی زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی روستای داریاب دورود  به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی داریاب اظهار کرد: این مکان ورزشی از سال ۱۳۹۷ آغاز و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

 حشمت‌الله امان الهی  افزود: مساحت این زمین ورزشی یک‌ هزار متر مربع است که از محل اعتبارات استانی تامین و امروز شاهد به بهره‌برداری رساندن از آن هستیم.

او تصریح کرد: برای احداث این زمین چمن مصنوعی هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان بیان  کرد: یکی از الزامات و برنامه‌های پیش روی اداره کل ورزش و جوانان لرستان توسعه یکنواخت و اجرای عدالت در همه مناطق استان است و از این رو تلاش داریم در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم نگاه ویژه و موثری داشته باشیم و از همین رو امروز شاهد افتتاح این مکان ورزشی در این نقطه از استان باشیم.

بر اساس این گزارش آیین افتتاحیه مجموعه زمین چمن مصنوعی داریاب دورود با حضور فرماندار شهرستان و نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ریاست و پرسنل اداره ورزش و جوانان دورود و شماری از مسئولین محلی و اهالی داریاب برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دورود زمین چمن مصنوعی ورزش و جوانان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم ترحیم نادر کاشانی کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال و از چهره‌های شاخص این رشته ورزشی در مسجد الرضای تهران با حضور مدیران و قهرمانان بسکتبال امروز جمعه برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان حاضر شد و با قرائت فاتحه برای این مرحوم از درگاه خداوند آمرزش مسألت کرد.

این پیشکوست بسکتبال که سوم اردیبهشت ماه بدلیل بیماری در گذشت، در بازی‌های آسیایی ١٩۶۶، ١٩٧٠ و ١٩٧۴ عضو تیم ملی ایران بود و در سال ١٣۵٧ از تیم ملی خداحافظی کرد.

کد خبر 6088967

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی