Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بولونیا در گفتگو با تلویزیون اسکای گفت بازیکنان کنونی برای تمرین ضربات آزاد وقت نمی گذارند و او هنوز هم بیشتر از تمام بازیکنانش در تمرینات گل می زند. 

سینیشا میهایلوویچ و الساندرو دل پیرو از استادان ضربه آزاد در تاریخ سری آ ایتالیا بوده اند. میهایلوویچ در کنار آندره آ پیرلو با زدن 28 گل روی ضربات آزاد، رکورددار هستند و پس از آنها دل پیرو با 22 گل قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شکست 3-1 بولونیا مقابل ناپولی، تلویزیون اسکای در حال گفتگو با میهایلوویچ بود که الساندرو دل پیرو به عنوان کارشناس برنامه از سرمربی بولونیا پرسید:

به نظر تو چرا این روزها با وجود آنکه داوران برای دیوار دفاعی اسپری می زنند و فاصله حفظ می شود، اما گل های کمی روی ضربات آزاد می بینیم؟

میهایلوویچ به دل پیرو پاسخ داد:

اوه در دوران ما با چنین دیوار دفاعی، با چشم بسته ضربات آزاد را گل می کردیم. حتی 15 سال پس از بازنشستگی من، هنوز در تمرینات از تمام بازیکنانم روی ضربات آزاد بیشتر گل می زنم. به شور و عشق بستگی دارد. ما در آن دوران بعد از تمرینات می ماندیم تا یکدیگر را به چالش بکشیم و مسابقه ضربات آزاد برگزار کنیم. در آن سطح بودیم زیرا با تمام وجود آن را می خواستیم. من 15 سال ضربات آزاد را تمرین می کردم و هیچکس در این کار کمکم نمی کرد. باید تمرین کنید. 

میهایلوویچ به طور معروفی در دسامبر 1998 با پیراهن لاتزیو مقابل سمپدوریا، سه ضربه آزاد را در یک بازی گل و در واقع هتریک ضربات آزاد کرد. 

اخبار داغ 

وکیل شایان مصلح: سازمان لیگ و فدراسیون با این حکم به پرسپولیس خیانت کردند شهریار مغانلو به پرسپولیس پیوست / رسمی دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موردی عجیب در انتخابات بارسلونا و شکل گرفتن فرضیه تقلب در انتخابات بحران در آنفیلد؛ آخرین باری که لیورپول 6 شکست خانگی در لیگ برتر داشت، نهایتا سقوط کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ضربات آزاد دل پیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا

اگر همه چیز مطابق انتظار پیش برود، تیاگو موتا را می توان سرمربی جدید یوونتوس دانست.

مکس الگری در مسیر جدایی از یوونتوس قرار دارد. یوونتوس جانشین الگری را انتخاب کرده است. تیاگو موتا سرمربی موفق بولونیا گزینه نهایی بیانکونری است. بولونیا تحت هدایت موتا در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ اگر قرار به جدایی تیاگو موتا از بولونیا باشد، یوونتوس از بیشترین شانس برای آغاز همکاری با این سرمربی جوان برخوردار است. سران یوونتوس به این جمع بندی رسیده اند که موتا بهترین گزینه برای دوران جدید باشگاه است. بیانکونری نسبت به رقبا چند گام در مسیر جذب موتا جلوتر است. میلان هم به جذب سرمربی فعلی بولونیا علاقه دارد اما علاقه مندی آنها فعلا در حد یک ایده است. یوونتوس در مقایسه با نزدیک ترین رقیب خود یعنی میلان در کورس جذب موتا بسیار جلوتر است. موتا فعلا مذاکرات با یوونتوس را به پایان فصل موکول کرده تا فصل را با بولونیا به بهترین شکل ممکن و با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند.

دی مارتزیو همچنین تایید کرد در صورت آمدن تیاگو موتا به یوونتوس، ریکاردو کالافیوری مدافع ایتالیایی بولونیا می تواند اولین خرید موتا در یوونتوس لقب بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان