Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، از آنجا که نیاز به آرامش و امنیت در زمره بنیادی‌ترین و مهمترین نیاز‌های بشر است، جستجو برای فراهم کردن سرپناه از مصادیق مهم این نیاز قلمداد می‌شود. این نیاز اساسی به صورت قهری از ذهنیت و زاویه دید انسان به جهان، هستی و اهداف انسان در هستی متاثر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر ارزش‌های انسان در نوع خانه‌ای که می‌سازد یا تدارک می‌بیند به شرط آزادی در انتخاب آن به روشنی مشاهده می‌شود. از این رو اندیشمندان تاکید می‌کنند که نوع و سبک زندگی انسان از مبانی فکری اش تأثیر پذیرفته است.

بیشتر بخوانید

رمانی که از نوساختن را به ما می‌آموزد

از منظری دیگر می‌توان گفت انسان مسلمان بر پنهان نگهداشتن لایه‌های خصوصی و شخصی زندگی اش اصرار دارد. برای همین مولفه هایی چون عفاف و حیا را برای تدارک این مهم در نظر می‌گیرد. شیوه زندگی هر انسانی از اصول و میزانی برآمده است که بر تمام کارهایش سایه افکنده است و از منابع پذیرفته شده اش نشأت می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب انتشارات سروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه

یک شهروند مصری در حال جمع آوری تابوت و مومیایی در محل سکونت خود در اسیوط با هدف تجارت آن‌ها دستگیر شد.

به گزارش عصرایران به نقل از اسپوتنیک؛ افسران وزارت کشور مصر شهروندی را دستگیر کردند که ۱۱۱۸ عتیقه را به منظور تجارت آن‌ها نگهداری می‌کرد، و از برجسته‌ترین اقلام ضبط شده: یک مدل تابوت با یک مومیایی در داخل آن، دو تابوت چوبی حاوی دو مومیایی با نوشته‌ها و کتیبه‌های فرعونی، تابوت با دو قسمت ناتمام ساخته شده از آلاباستر، و دو مجسمه چوبی با حکاکی و طراحی، تعدادی نقاشی روی سنگ و اشکال مختلف هستند.

 

 

tags # مصر باستان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!
  • (تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی