Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی شامگاه یکشنبه در ستاد کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری هر برنامه‌ای در حوزه ایثار و شهادت باید مورد توجه همه دستگاه‌ها بوده و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست، افزود: انتظار داریم در برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، شاهد همکاری تنگاتنگ همه دستگاه‌های اجرایی استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسمی باشکوه در شأن شهدای استان زنجان انجام شده است، تصریح کرد: در همین راستا نسبت به جمع‌آوری ۳۴۴ هزار و ۹۵۹ برگ سند، ۲۴۸ هزار و ۶۲۲ قطعه عکس، ۸۹ ساعت فیلم از جبهه‌های دفاع‌مقدس و ۱۱۲ ساعت نوار کاست، ۵۷۶ ساعت تاریخ شفاهی، صوتی و تصویری و ۴۱۹۹ نگاتیو اقدام شده و در اختیار دبیرخانه کنگره قرار گرفته است.

کرمی با تاکید بر اینکه اگر دستگاه‌های اجرایی استان با جدیت پای کار باشند، بی‌تردید شاهد برگزاری باشکوه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان خواهیم بود، ادامه داد: بدون شک اسنادی که برای برگزاری این کنگره تا به امروز جمع‌آوری شده است، می‌تواند معتبرترین و پراستنادترین اسناد برای نسل آینده در راستای معرفی وقایع دفاع‌مقدس از زبان رزمندگان استان زنجان باشد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه باید ورود جدی در زمینه برخی از اولویت‌های برگزاری این کنگره ملی، از جمله دیوارنویسی با موضوع ایثار و شهادت، فراخوان طرح‌های تبلیغاتی، تهیه و نصب تابلوهای تبلیغاتی و … داشته باشیم، اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع برای برگزاری مطلوب کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، رفع دغدغع اعتبارات است که باید از سوی دستگاه‌ها با جدیت دنبال شود.

کرمی با ابراز تاسف از اینکه تا به امروز نتوانسته‌ایم از ظرفیت هنرمندان برای برگزاری مطلوب این کنگره ملی در سطح شهر استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر این اصناف نیز باید بیش از این‌ها در این زمینه ورود پیدا کرده و دبیرخانه آن فعالیت بیشتری در این حوزه داشته باشد.

کد خبر 5164392

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنگره شهدا ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل شهرستان کرج شیراز عکس استانها اراک کرونای انگلیسی انتخابات 1400 کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برای برگزاری دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان

ایسنا/زنجان مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان زنجان گفت: ۲۱ چایخانه آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت در زنجان ایجاد خواهند شد.

قاسم محمدی امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه) در جمع اصحاب رسانه استان زنجان، با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع دهه کرامت در ۳۵ سرفصل، اظهار کرد: پرچم بارگاه حضرت معصومه (س) با حضور خادمان ۲۱ ازدیبهشت ماه وارد استان می‌شود و به مدت سه روز برنامه‌های متعددی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور خادمان در زندان‌های زنجان، خدابنده و ابهر، ادامه داد: خادمان امام رضا (ع) در قالب برنامه  زیر سایه خورشید به مدت یک هفته در استان حضور می‌یابند. 

قاسمی با اشاره به کلنگ‌زنی چایخانه‌های آستان رضوی در شهر زنجان، گفت: طبق برنامه مقرر شده، ۸۸۸ چایخانه در کشور ایجاد شود که سهم استان زنجان از این تعداد ۲۱ چایخانه است. 

مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان نیز در این جلسه بیان کرد: دهه کرامت فرصتی برای افزایش نشاط اجتماعی جامعه است. 

غلامرضا نظری با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، ادامه داد: در ۱۰ پارک برنامه صبحگاهی و عصرگاهی ورزش برگزار خواهد شد. همچنین برنامه‌های متعددی اعم از تجلیل از مفاخر قرآنی استان و برنامه‌هایی برای کودکان بخصوص دختران در این هفته برگزار خواهد شد. 

در ادامه نشست، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان اظهار کرد: برگزاری مراسم روز دختر و تجمع دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اجرای طرح تلاوت در شب، از جمله برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

با بیان اینکه برای برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه کرامت، جلسات مختلفی برگزار و برنامه‌های پیشنهادی مطرح و نهایی شد، گفت: معرفت و آگاهی نسل کنونی بویژه کودکان و نوجوانان با مکتب اهل‌ بیت (ع) آن‌گونه که باید و شاید نیست. بر این اساس برنامه دهه کرامت با هدف تبیین هرچه بیشتر این مکتب برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم مذهبی در جامعه، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به‌عنوان ستاد برگزاری برنامه‌های دهه کرامت انتخاب شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران