Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی بن به بروجن با تاکید بر اینکه اتمام این پروژه دارای اهمیت بالایی برای دولت است، اظهار داشت: این طرح جزو ۳۱ طرح اولویت‌دار در کشور است و باید تا پایان دولت به اتمام برسد، هر هفته گزارشی از روند اجرایی این پروژه به دفتر ریاست جمهوری ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی تصفیه‌خانه طرح قابل توجه است، اما روند اجرایی ایستگاه پمپاژ ۲ و ۳ به کندی پیش می‌رود و باید عملیات اجرایی در این دو بخش تسریع شود.

بیشتر بخوانید

پروژه آبرسانی بن به بروجن با حکم یک قاضی در استان دیگر متوقف نمی‌شود

نظری در خصوص درخواست تجدیدنظر پیمانکاران طرح در نرخ پیمان یادآور شد: این کار زمانی امکانپذیر است که پیشرفت آن بخش از پروژه بالای ۵۰ درصد باشد و کار نیز همچنان در حال انجام باشد که تلاش می‌شود از پیمانکاران فعال در پروژه آبرسانی بن به بروجن حمایت شود.

او با اشاره به اینکه دیوان محاسبات به مناقصه بخش آبگیر پروژه آبرسانی بن - بروجن ورود پیدا کرده است، عنوان کرد: تصمیم‌گیری‌ها باید بر اساس ضوابط و قوانین باشد، همچنین باید تصمیمات در این حوزه به نفع پروژه و تسریع در روند اجرایی آن باشد.

نظری تاکید کرد: اجرای پروژه آبرسانی بن - بروجن ویترین پروژه‌های عمرانی استان است و حساسیت‌های بسیاری در کشور برای تسریع در روند اجرایی این پروژه وجود دارد.

او با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی بن به بروجن مشکل تامین اعتبار ندارد، تصریح کرد: مطالبات پیمانکاران در اسرع وقت پرداخت شود تا در این زمینه گلایه‌مندی به وجود نیاید، هنر مدیران در این شرایط جذب اعتبارات است، اگر اعتبار پروژه‌ای در موقع معین جذب نشود، این اعتبار به سایر پروژه‌های عمرانی فعال اختصاص پیدا می‌کند.

نظری در پایان گفت: این پروژه باید بر اساس برنامه زمان‌بندی پیش برود. برای حل مشکلات و موانع این طرح در هفته آتی چند جلسه با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه آبرسانی ایستگاه پمپاژ پروژه آبرسانی بن به بروجن روند اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان

فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۷۷ درصدی گام نخست طرح جهاد آبرسانی در استان خبر داد.

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران