Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: پیش از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی در چهارمحال و بختیاری ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم شهرستان بروجن از ماسک استفاده می‌کردند و در یک هفته گذشته با اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید، این میزان به ۹۰ درصد افزایش یافت.
ملکی تصریح کرد: استفاده از ماسک بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی الزام است که هم‌اکنون در شهرستان بروجن ۱۰۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: علاوه بر استفاده از ماسک برای مقابله با ویروس کرونا، توصیه می‌شود مردم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به‌طور دقیق رعایت و همچنان از حضور در تجمع‌ها، مکان‌های شلوغ و سربسته، مراسم عروسی و ترحیم و سایر مناطق پُررفت و آمد خودداری کنند.
فرماندار بروجن اظهار داشت: متاسفانه مشاهده می‌شود برخی افراد ماسک را فقط برای رفع تکلیف می‌زنند و هنگام استفاده از ماسک، آن را به زیر بینی و یا زیرچانه خود نصب می‌کنند و یا در زمان صحبت کردن، ماسک را از مقابل دهان خود برمی‌دارند که این روش کارایی ندارد.
ملکی تاکید کرد: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی شامل ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع، همایش، مراسم عروسی و ختم، سیمنار و جشنواره‌ها، جلوگیری از پذیرش هرگونه مهمان به‌ویژه از استان خوزستان، کنترل پایانه‌های بار و مسافر، نظارت بیشتر بر ناوگان حمل مسافر و بار و جلوگیری از ادامه سفر افراد مشکوک و مبتلا است.
وی افزود: در این مدت دستگاه‌های اجرایی با دو سوم ظرفیت خود فعالیت می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف مدیران دستگاه‌های عمومی مبنی بر رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در هر کدام از دستگاه‌های اجرایی، مدیر متخلف و سهل‌انگار به تخلفات اداری معرفی و مشمول یکی از جریمه‌های تذکر، توبیخ و یا انفصال از خدمت خواهد شد.
ملکی تصریح کرد: همچنین در صورت مشاهده خودروهای غیربومی دارای پلاک مربوط به مناطق قرمز کشور در مدت اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان بروجن، ضمن هدایت این خودروها به خارج از شهرستان نسبت به اعمال جریمه آنان اقدام می‌شود.
به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲ شهرستان بن و خانمیرزا در وضعیت آبی(کم خطر) شیوع کرونا و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.
چهارمحال و بختیاری هفدهمین استانی است که شیوع ویروس کرونای انگلیسی در آن به اثبات رسید.
ویروس جهش یافته کرونا، معروف به کرونای انگلیسی، از قدرت سرایت‌پذیری بیشتری برخوردار است یعنی تا حدود ۸۰ درصد بیشتر از کرونای قبلی قابلیت انتقال و مبتلا کردن افراد جامعه را دارد و درصد کشندگی آن نیز ۳۰ درصد بیشتر از نوع معمولی آن است.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بروجن چهارمحال وبختیاری ماسک محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بروجن چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا بروجن چهارمحال وبختیاری ماسک محدودیت های کرونا اخبار کنکور شهرستان بروجن محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت