Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : پس از زلزله کرمانشاه جلوه بسیار خوبی از همکاری خیرین به ویژه خیرین سلامت در تمام زمینه‌ها ایجاد شد.

او با اشاره به ساخت ۲ بیمارستان در استان کرمانشاه به کمک خیرین سلامت، گفت : بیمارستان شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیمارستان دیگر خیرساز در شهرستان اسلام آباد غرب در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: بعد از زلزله سال ۹۶ سرپل ذهاب، بیش از ۶۰ پروژه بهداشتی درمانی ساخته شد که حدود ۹۰ درصد آن‌ها به بهره برداری رسیده و در حال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق زلزله زده هستند.

او ادامه داد: به همت خیرین کرمانشاهی، کار ساخت همراه سرای بیمارستان محمد کرمانشاهی به اتمام رسیده و همراه سرای بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در حال ساخت است و این اقدام خیرخواهانه بسیار قابل تقدیر است و کمک بسیار زیادی به همراهان بیماران و حفظ آرامش آن‌ها می‌کند.

مرادی ادامه داد: خوشبختانه فرهنگ کمک خیرین به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در جامعه ما ایجاد شده و خیران در بحث بهداشت و درمان همچون مدرسه سازی مشارکت بسیار خوبی دارند و از تمام این عزیزان سپاسگزاریم.

او احداث ۲ پایگاه امداد و نجات در کمربندی شرقی و غربی کرمانشاه را ضروری دانست و گفت: به دلیل بعد مسافتی که این ۲ کمربندی تا مرکز شهر دارند، احداث ۲پ‌ای گاه امداد و نجات کاری بسیار بزرگ و نجات بخش خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن تشکر از کمک‌های مؤثر خیرین سلامت، گفت: راه اندازی بیمارستان جامع زنان در استان کرمانشاه از دیگر برنامه‌هایی است که امیدواریم با همراهی و همکاری مؤثر خیران حوزه سلامت کار ساخت آن در محل بیمارستان معتضدی کرمانشاه آغاز شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بهداشت و درمان پروژه های عمرانی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است