Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  وزارت انرژی عربستان اذعان کرد که یکی از «حفاظت‌شده‌ترین تأسیسات نفتی» این کشور هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

- در پی حملات موشکی و پهپادی انصارالله به عربستان سعودی، سفارت آمریکا در ریاض از اتباعش خواست احتیاط کنند.

- باشگاه اسیر فلسطین در گزارشی اعلام کرد که همزمان با روز جهانی زن، ۳۵ زن فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که درباره حضور نظامیان این کشور در افغانستان همه گزینه‌ها روی میز است.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی برای همکاری با شرکت‌کنندگان در توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ به منظور احیای این توافق اعلام آمادگی کرد.

- عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن برخی گزارش‌ها مبنی بر دیدار نمایندگان این گروه باهیأت آمریکایی در مسقط را نادرست خواند و تأکید کرد که این دیدار، مستقیم نبوده است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا با انتقاد از سیاست‌های جمهوری‌خواهان گفت که آنها به دنبال تضعیف دموکراسی آمریکا و حق رای دادن هستند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عربستان فلسطین یمن انصارالله جو بایدن ند پرایس حزب جمهوری خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • انتقاد تند برنی سندرز از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود
  • انتقاد تند «برنی سندرز» از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد