Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهرمی گفت: به جای آنکه سلطان های مختلف درست کنیم می توانیم جلوی فرایند را بگیریم و زندگی مردم را ساده تر کنیم، اگر هدف راحتی زندگی مردم باشد فسادها ایجاد نمی شوند، فساد ها ناشی از دست اندازها در ارائه خدمات است.

به گزارش خبرنگار برنا، «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات در نشستی در سازمان جنگلها با تبریک عید مبعث گفت: دولت الکترونیک از زیرساخت های اساسی هر کشوری است و مقام معظم رهبری هم به آن تاکید دارند دولت هم برنامه ای ویژه برای آن داشته و دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال اول رتبه ۱۰۶ را داشتیم و الان ۸۶ هستیم و بیست رتبه ارتقا پیداکردیم.

او ادامه داد: طبق گزارش سازمان ملل در خصوص رده بندی کشور ها برای دولت الکترونیک اگر ۵ سامانه را الکترونیک کنیم بیش از ۲۵ رتبه در دنیا رشد خواهیم کرد. یکی از این سامانه ها صدور انلاین گواهینامه است، دیگری سامانه صدور مجوز برای ساخت ساختمان است. برای آنلاین شدن به صدور پروانه نیاز است تا دستگاه های زیادی مرتبط شوند و این دستگاه ها به جای پاس دادن مردم به طبقات و ادارات کار را بین خود تقسیم می کنند. 

جهرمی تاکید کرد: به جای اینکه سلطان های مختلف درست کنیم می توانیم جلوی فرایند را بگیریم و زندگی مردم را ساده تر کنیم ما اگر هدف را بر این بگذاریم که یک ساعت زندگی مردم را راحت کنیم فسادها ایجاد نمی شود چرا که فساد ها ناشی از دست اندازها در ارائه خدمات است. 

در حال تکمیل

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذری جهرمی زندگی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز کارگر، معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری، اظهار کرد: امروز به پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار، افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی تصویب شد و حقوق حداقل بگیران بازنشستگان حوزه تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت و یک بازنشسته دارای همسر و یک فرزند حداقل حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد شد. برای سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه عدد ثابتی که معمول هر سال بود در هیات وزیران تصویب شد.

بیشتر بخوانید: حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش می‌یابد

وی ادامه داد: شش ماه از ابلاغ سیاست های اقتصاد دریا می گذارد و قرار بود تا دولت برنامه آن را تدوین کند. این برنامه تفصیلی و زمان بندی شده به تصویب دولت رسید. سازوکار اجرای این برنامه و وظایف هر دستگاه مشخص شده است این برنامه جامع است و ۴۰ حکم دارد و مبتنی بر یک سند است.

کد خبر: 1229122 برچسب‌ها بازنشستگان

دیگر خبرها

  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی